bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 12:56


Bitu79 írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
E46 óracsoport nyomógombjairól lehet tudni valamit? Esetleg valakinek van róla fotója?
Kerestem neten szétszedős videót, meg alkatrész leírást, de nem látni egyiken se miféle gomb van mögötte.
Baloldalim nem működik, cserélném.

Itt egy szerelgetős leírás angolul:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=719606

Itt meg egy videó a szétszedésről:

https://www.youtube.com/watch?v=Ch6QZLpqkng

Google keresőbe beírod:

e46 cluster button,aztán képek keresése.






Á köszönöm!
Dashboard és instrument címszavakkal kerestem, ezért nem találtam érdemben semmit.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 12:56


bricktopm írta: Sziasztok!
E46 óracsoport nyomógombjairól lehet tudni valamit? Esetleg valakinek van róla fotója?
Kerestem neten szétszedős videót, meg alkatrész leírást, de nem látni egyiken se miféle gomb van mögötte.
Baloldalim nem működik, cserélném.


érzed, hogy benyomja? van rugózása a gombnak? mert lehet a nyomó pöcöknek a vége tört le. szokott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 12:10


bricktopm írta: Sziasztok!
E46 óracsoport nyomógombjairól lehet tudni valamit? Esetleg valakinek van róla fotója?
Kerestem neten szétszedős videót, meg alkatrész leírást, de nem látni egyiken se miféle gomb van mögötte.
Baloldalim nem működik, cserélném.

Itt egy szerelgetős leírás angolul:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=719606

Itt meg egy videó a szétszedésről:

https://www.youtube.com/watch?v=Ch6QZLpqkng

Google keresőbe beírod:

e46 cluster button,aztán képek keresése.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 13. hétfő, 12:13

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 11:56


Sziasztok!
E46 óracsoport nyomógombjairól lehet tudni valamit? Esetleg valakinek van róla fotója?
Kerestem neten szétszedős videót, meg alkatrész leírást, de nem látni egyiken se miféle gomb van mögötte.
Baloldalim nem működik, cserélném.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 10:50




Megtudja nekem mondani valaki, hogy ezek mit jelentenek? Keresgelesem alapjan az ESP, ABS, Fek szarkodik es van egy motor problema, megemelkedett emisszios ertekekkel.
Koszi a segitseget.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 13. hétfő, 10:51

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 19:08


Zolika11111 írta:
gulyi írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta:
sutius írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

Előljáróban: Pár éve volt egy kis gondom (E46 320d), akkor pár perc alatt megkaptam itt a jó irányt. Köszönöm! (akkor porlasztó problémám volt)

A mostani kérdés lehet, hogy költői:
BMW 118i (N46B20) 100e km-el normális, hogy eszi az olajat? A tünet: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst. Hekitikusan, tehát nem mindig. Volt már napirenden itt az a téma, és megoldási javaslatokat is olvastam tőletek, de kiváncsi lennék a vélemyényetekre. Egy ismerősömnek ez a típusú probléma hamar kiteljesedett, és füstfelhő, olajszag.. ő kiborult
Itt most tényleg csak a költői kérdés: ennyire alap, hogy a benzinesek olajfalók? 4000km 1,5 liter. Döbbenet. 10W 40, most 5W 30-al próbálkozom. Nem logikus, de lehet, hogy azzal épp nem lesz gond. Ilyesmit is hallotattam.
Létezik, hogy 100e km után már szét kell szedni adott esetben a benzines motort?

Köszönök bármilyen megosztott gondolatot.
Üdv


az hülyeség, hogy 10w-40-es olaj kell bele. ezt el kellene végleg felejteni, ezt a régi szocialista autószerelő mentalitást.
100ezernél nem kellene. de vajon nem lehet, hogy több évet állt az autó? ha nem kap kenést a szimmeringek kikeményednek, majd porladnak átengednek. kartergáz szűrőt is meg lehet nézni. konkrétan erről a motorról hallom a legtöbb rosszat, konkrét esetet is tudok, ahol bizony gyűrűzni kellett a motort, síkoltatni, stb. érdekes az 1.8-asa nem ilyen.
a másik lehetőség, hogy nem 100ezer van benne, és 30 ezrenként cserélték a rossz minőségű olajat, ha egyáltalán cserélték.
így tömören ezt gondolom.


Köszönöm!
Az olajjal egyetértek. Kiváncsi vagyok mit lép az új olajra.
Lehet, hogy állt az autó, ha nem is éveket (szervízkönyvből következtetek). A futás reálisnak tűnik, az autó egyébként fantasztikus állapotban van. Az olajétvágy az ilyesztő.
Szelepszál szimering csere javallott, ha jól értem. Magam is hallottam gyűrűzéses történeteket, de az már ilyesztő számomra. 20i-re is hasonló problémákat látok. Lenyűgöző.


Üdv,
az N42 és az N46 egyik betegsége a szelepszár szimering kopás.
Nekem N42b18 van, majdnem ugyanaz mint a tied, a tüneteim ugyanazok voltak: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst.
Először karter gáz szürőt és csöveket cseréltem, az nem oldotta meg aztán szelepszár szimering csere és hengerfej felujitás után az olajfogyasztás teljesen megszünt...


Köszönöm a válaszotokat!
Intézkedem. Illő mihamarabb, ilyenkor minden megtett km-el ártok?
Remélem ez egynapos, gyors típusú beavatkozás és 200e HUF alatti. Még nehezen fogadom el, hogy a 100e km-t futott autót piszkálni kell.. Lehet régimódi vagyok.


nekem N42B18, 105ezret mutat az óra, 2007-ben vettem 62ezerrel. nekem mondhatni észrevehetetlen az olajfogyasztás 12ezer periódus alatt. de a 12e is max 1x volt inkább 8-10ezer viszont nekem azért, nagyon ritkán max 2 hetet áll egy huzamban, amúgy pedig 3-5 naponta legalább megy.
remélem engem elkerülnekmajd ezek a dolgok (kopp-kopp-kopp)


Kedves Yellow! Igazán nem mész sokat, és ha eddig elkerült, talán a jövőben is így lesz. De legalább tudod mit kell tenni, ha panasz van.
A mostani olajteszt után egy szelepszár szimering cserét kipróbálok. Bízom (bíznék) azért a benzines BMW motorokban is.


Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.



Sziasztok.
Én vettem egy e46 320i 2.2 benzinest.
Az autó pöpec álapotban tényleg kifogástalan.
Peh hogy egy kis idő után rájöztem hogy zabálja az olajat.650-700 km 1liter.
Gondoltam én hogy szelepszárszimeringezés elég lessz.neki is áltam kivettem vagy négy darabot, denem láttam ojan szarnak ahol ennyi olajat meg tudna enni.már akkor gyanus volt hogy ez nem lessz elég mert a szelepfedél tiszta kormos oljmaradék és lerakodás volt.ja és a benne lévő motorolajba volt 4000 km és korom fekete ugy hogy már 4 liter hozzátöltöttem a zabálás miatt.akkor tovább .
Hengerfej le olajteknő le dugo ki.a gyűrűk gatyául néztek ki. Kapott ujj gyürüket hajtokar csapágyakat szelepszárszimeringet hengerfejsikolást.azota még keveset mentem vele,600 km-et.a nivópálcám azota fult mutat.
Az egész játék 90.000 -be került saját magamnak. Egy itteni szerelő ajánlata 250.000-300.000 körül.


sor hat motor generál 90 ezerért???


Zolika11111
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Zolika11111

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 16:06


gulyi írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta:
sutius írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

Előljáróban: Pár éve volt egy kis gondom (E46 320d), akkor pár perc alatt megkaptam itt a jó irányt. Köszönöm! (akkor porlasztó problémám volt)

A mostani kérdés lehet, hogy költői:
BMW 118i (N46B20) 100e km-el normális, hogy eszi az olajat? A tünet: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst. Hekitikusan, tehát nem mindig. Volt már napirenden itt az a téma, és megoldási javaslatokat is olvastam tőletek, de kiváncsi lennék a vélemyényetekre. Egy ismerősömnek ez a típusú probléma hamar kiteljesedett, és füstfelhő, olajszag.. ő kiborult
Itt most tényleg csak a költői kérdés: ennyire alap, hogy a benzinesek olajfalók? 4000km 1,5 liter. Döbbenet. 10W 40, most 5W 30-al próbálkozom. Nem logikus, de lehet, hogy azzal épp nem lesz gond. Ilyesmit is hallotattam.
Létezik, hogy 100e km után már szét kell szedni adott esetben a benzines motort?

Köszönök bármilyen megosztott gondolatot.
Üdv


az hülyeség, hogy 10w-40-es olaj kell bele. ezt el kellene végleg felejteni, ezt a régi szocialista autószerelő mentalitást.
100ezernél nem kellene. de vajon nem lehet, hogy több évet állt az autó? ha nem kap kenést a szimmeringek kikeményednek, majd porladnak átengednek. kartergáz szűrőt is meg lehet nézni. konkrétan erről a motorról hallom a legtöbb rosszat, konkrét esetet is tudok, ahol bizony gyűrűzni kellett a motort, síkoltatni, stb. érdekes az 1.8-asa nem ilyen.
a másik lehetőség, hogy nem 100ezer van benne, és 30 ezrenként cserélték a rossz minőségű olajat, ha egyáltalán cserélték.
így tömören ezt gondolom.


Köszönöm!
Az olajjal egyetértek. Kiváncsi vagyok mit lép az új olajra.
Lehet, hogy állt az autó, ha nem is éveket (szervízkönyvből következtetek). A futás reálisnak tűnik, az autó egyébként fantasztikus állapotban van. Az olajétvágy az ilyesztő.
Szelepszál szimering csere javallott, ha jól értem. Magam is hallottam gyűrűzéses történeteket, de az már ilyesztő számomra. 20i-re is hasonló problémákat látok. Lenyűgöző.


Üdv,
az N42 és az N46 egyik betegsége a szelepszár szimering kopás.
Nekem N42b18 van, majdnem ugyanaz mint a tied, a tüneteim ugyanazok voltak: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst.
Először karter gáz szürőt és csöveket cseréltem, az nem oldotta meg aztán szelepszár szimering csere és hengerfej felujitás után az olajfogyasztás teljesen megszünt...


Köszönöm a válaszotokat!
Intézkedem. Illő mihamarabb, ilyenkor minden megtett km-el ártok?
Remélem ez egynapos, gyors típusú beavatkozás és 200e HUF alatti. Még nehezen fogadom el, hogy a 100e km-t futott autót piszkálni kell.. Lehet régimódi vagyok.


nekem N42B18, 105ezret mutat az óra, 2007-ben vettem 62ezerrel. nekem mondhatni észrevehetetlen az olajfogyasztás 12ezer periódus alatt. de a 12e is max 1x volt inkább 8-10ezer viszont nekem azért, nagyon ritkán max 2 hetet áll egy huzamban, amúgy pedig 3-5 naponta legalább megy.
remélem engem elkerülnekmajd ezek a dolgok (kopp-kopp-kopp)


Kedves Yellow! Igazán nem mész sokat, és ha eddig elkerült, talán a jövőben is így lesz. De legalább tudod mit kell tenni, ha panasz van.
A mostani olajteszt után egy szelepszár szimering cserét kipróbálok. Bízom (bíznék) azért a benzines BMW motorokban is.


Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.



Sziasztok.
Én vettem egy e46 320i 2.2 benzinest.
Az autó pöpec álapotban tényleg kifogástalan.
Peh hogy egy kis idő után rájöztem hogy zabálja az olajat.650-700 km 1liter.
Gondoltam én hogy szelepszárszimeringezés elég lessz.neki is áltam kivettem vagy négy darabot, denem láttam ojan szarnak ahol ennyi olajat meg tudna enni.már akkor gyanus volt hogy ez nem lessz elég mert a szelepfedél tiszta kormos oljmaradék és lerakodás volt.ja és a benne lévő motorolajba volt 4000 km és korom fekete ugy hogy már 4 liter hozzátöltöttem a zabálás miatt.akkor tovább .
Hengerfej le olajteknő le dugo ki.a gyűrűk gatyául néztek ki. Kapott ujj gyürüket hajtokar csapágyakat szelepszárszimeringet hengerfejsikolást.azota még keveset mentem vele,600 km-et.a nivópálcám azota fult mutat.
Az egész játék 90.000 -be került saját magamnak. Egy itteni szerelő ajánlata 250.000-300.000 körül.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 15:05


YELLOW írta:
frizo írta: mi lehet a baj? 1,5 hét múlva beadom az autót márkaszervizbe, de érdekelne a véleményetek!!! a jelenség hát, szerintem olyan 2 éve van. ez egy lüktető remegés, rezgés.
korábban olyan 160km/nál, mostanra már 100km/h-nál is jelentkezik. az autót vezetve, úgy érzem, mintha alulról jönne, vagy nem teljesen hátulról. ez a rezgés, lüktető, és a sebességgel arányos, gyorsul, lassul, erősödik stb. olyanhoz tudnám hasonlítani, mint amikor van egy tárcsa ami normál állapotban rezgés nélkül pörög, de ha a tárcsa nem egyenes, akkor berezonál... amiket kipróbáltam. autópályán 120-130nál. váltó üresbe, akkor is rezonál, motor kikapcs(váltó üresben), akkor is. állóhelyzetben parkoló állásban motor 3 ezres fordulat járat, nem tapasztalom. hát én ennyit tudtam tenni, nem vagyok nagy műszakis. a váltó 2 éve lett felújítva (450 ezer), hátsó kerékcsapágy is volt talán 4 éve cserélve, nem tudom melyik. a diffiben rendszeresen van olajcsere (remélem meg is csinálják). 1 hónapja voltam nagy inspektion... mint hozzá nem értő, talán a kardán tengely vagy a diffi-re tippelnék...


jaja kardán körül kellene nézni, kardánkereszt, Hardy, kardán csuklók. az is lehet, hogy maga a kardán üt.


Jól mondja Yellow, első körben én is ott néznék szét,kiegészítve a kárdán felfüggesztő csapággyal is.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 13:08


frizo írta: mi lehet a baj? 1,5 hét múlva beadom az autót márkaszervizbe, de érdekelne a véleményetek!!! a jelenség hát, szerintem olyan 2 éve van. ez egy lüktető remegés, rezgés.
korábban olyan 160km/nál, mostanra már 100km/h-nál is jelentkezik. az autót vezetve, úgy érzem, mintha alulról jönne, vagy nem teljesen hátulról. ez a rezgés, lüktető, és a sebességgel arányos, gyorsul, lassul, erősödik stb. olyanhoz tudnám hasonlítani, mint amikor van egy tárcsa ami normál állapotban rezgés nélkül pörög, de ha a tárcsa nem egyenes, akkor berezonál... amiket kipróbáltam. autópályán 120-130nál. váltó üresbe, akkor is rezonál, motor kikapcs(váltó üresben), akkor is. állóhelyzetben parkoló állásban motor 3 ezres fordulat járat, nem tapasztalom. hát én ennyit tudtam tenni, nem vagyok nagy műszakis. a váltó 2 éve lett felújítva (450 ezer), hátsó kerékcsapágy is volt talán 4 éve cserélve, nem tudom melyik. a diffiben rendszeresen van olajcsere (remélem meg is csinálják). 1 hónapja voltam nagy inspektion... mint hozzá nem értő, talán a kardán tengely vagy a diffi-re tippelnék...


jaja kardán körül kellene nézni, kardánkereszt, Hardy, kardán csuklók. az is lehet, hogy maga a kardán üt.

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 12:48


mi lehet a baj? 1,5 hét múlva beadom az autót márkaszervizbe, de érdekelne a véleményetek!!! a jelenség hát, szerintem olyan 2 éve van. ez egy lüktető remegés, rezgés.
korábban olyan 160km/nál, mostanra már 100km/h-nál is jelentkezik. az autót vezetve, úgy érzem, mintha alulról jönne, vagy nem teljesen hátulról. ez a rezgés, lüktető, és a sebességgel arányos, gyorsul, lassul, erősödik stb. olyanhoz tudnám hasonlítani, mint amikor van egy tárcsa ami normál állapotban rezgés nélkül pörög, de ha a tárcsa nem egyenes, akkor berezonál... amiket kipróbáltam. autópályán 120-130nál. váltó üresbe, akkor is rezonál, motor kikapcs(váltó üresben), akkor is. állóhelyzetben parkoló állásban motor 3 ezres fordulat járat, nem tapasztalom. hát én ennyit tudtam tenni, nem vagyok nagy műszakis. a váltó 2 éve lett felújítva (450 ezer), hátsó kerékcsapágy is volt talán 4 éve cserélve, nem tudom melyik. a diffiben rendszeresen van olajcsere (remélem meg is csinálják). 1 hónapja voltam nagy inspektion... mint hozzá nem értő, talán a kardán tengely vagy a diffi-re tippelnék...

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 858

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 12:43


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.


Köszi!
Sztem se, de inkább megnézem...
Most vettem ki az aksit és hát az egyik oldala igen csak meg van púposodva..
Holnap vehetek sztem egy ujjat!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 12:41


Pitykoo írta:
Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!


járó motornál olyan 14,4V körül kell mérni az akksi sarukon. érdemes a világítást felkapcsolni és úgyis mérni, akkor is körülbelül tartania kellene a 14,2V-ot.
de szerintem nem generátor lesz.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 858

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 12:26


Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
A következőben kérném a segítségeteket!
A kocsival eddig tankjelzés szerinti fél távnál 300km-t, mikor a lámpa világítani kezdett 600km-t tudtam menni.
Most a felénél 260km-r, lámpánál meg kb. 520-540km-r között van!
Az igaz, hogy felkerültek a 18"-as kerekek, de ez nem egyből jelentkezett hanem vagy 4-5 tankolás után.
Összefüggésben lehet ez vagy valami mással lesz a baj?!
Előre is köszönöm!


Az üzemanyag szint érzékelő szenzorok közül valamelyik haldoklik lehet.De lehet hogy ennek is a generátor feszültség szabályozó részéhez lesz köze.Nem hiszem,hogy ennyi minden egyszerre hal be egy autóban...Szóval nézesd meg a generátort(fesz. szabályzó részét) szerintem.


Én azt nem tudom megnézni?!
Ha rámérek az aksinál mennyit kell mérjek hogy jó legyen és mi az ami már gyanúra adhat okot??!

dvid91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz dvid91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. június 11. szombat, 23:40


bricktopm írta:
dvid91 írta: Sziasztok

Sok helyen olvastam erről hogy e46 320i-vel ( m54b22 ) hideg indítási probléma megjelent nálam is. Gyújtás kimaradást bedob. Rezeg a motor. Melegen eltűnik a hiba... ( cserélve az összes trafó,gyertya,légtömegmérő.szelepfedél tömítés, kartergázszűrő ) Ötletem nincs mi lehet meg a mellettem lévő szerelőnek se. Esetleg nincs köztünk olyan aki rájött már ennek a hibának az okára? SOS mert lassan felgyújtom



Szia!
Motortartó bakokat nézd át, mert ha valamelyik szétszakad könnyen megzavarhatja a motor gyujtásszögét. Produkál is az furcsa jelenségeket.


Szia és ezt ,hogyan lehet csekkolni ? Illetve hol van erről bővebb infó ? Eléggé dühítő amúgy amióta meg van szívat az autó és már elég sokban van az értékéhez képest

dvid91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz dvid91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. június 11. szombat, 23:38


Bitu79 írta:
dvid91 írta: Sziasztok

Sok helyen olvastam erről hogy e46 320i-vel ( m54b22 ) hideg indítási probléma megjelent nálam is. Gyújtás kimaradást bedob. Rezeg a motor. Melegen eltűnik a hiba... ( cserélve az összes trafó,gyertya,légtömegmérő.szelepfedél tömítés, kartergázszűrő ) Ötletem nincs mi lehet meg a mellettem lévő szerelőnek se. Esetleg nincs köztünk olyan aki rájött már ennek a hibának az okára? SOS mert lassan felgyújtom



Sztem lambda szonda lesz.Írtad,hogy az autód sokat eszik.Én ebből is ezt gondolom.Esetleg mérjetek kompressziót.



Akkor már csak jó lenne kideríteni melyik lamda szonda.