kempelen írta:
Igen, pontosan. Tekerd túl végálláson, mert a mutató csak rá van szorulva finoman a tengelyre. Ha megindult kézzel óvatosan forgatás közben húzd felfelé a mutatót és akkor lehelet könnyen lejön. Remélem aki előtted hozzányúlt nem kent ragasztót a tengelyre.
Egy kicsit állítsd az alapállás alá a mutatót és amikor bekötöd, az első pár másodperces kerregő kalibrálás után az alapvonalra fog állni a mutató.
Ha pedig akkor sem jó, akkor az állítgatást addig kell ismételni, amíg tényleg nem lesz jó.
A lényeg, hogy ha a kezedben lévő műszeregységet javítás után kapásból alapállapotra állítod, akkor ahogy feszültséget kap a mutató egy kicsit feljebb fog kerülni és nem lesz jó az alapállás.
Örömmel jelentem, hogy sikerült a beavatkozás!
Az első mutatót elkezdtem óvatosan tekergetni, és szépen lejött, aztán rájöttem, hogy érzéssel lehet a tengelyen is állítgatni őket a végállásoknál. A többit már le sem szedtem, csak finoman beigazítottam az "alapvonal" alá, és most mindegyik nagyon szépen áll.
Majd még a következő tankolásoknál megnézem, hogy a max. állásban hol van az üzemanyag mutatója, meg menet közben majd figyelem a vízhőfokét, hogy ha középre beáll, akkor az tényleg középen van-e, aztán ha kell, még lehet rajtuk korrigálni.
Nagyon köszönöm a segítséget!