autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 16:52


jrtom írta: Mondjuk diaggal, de az kb 5 ezer. Viszont annyiért kapsz kart is.
Van nekem ha kell.

komoyosz írta:
jrtom írta: Szerintem behalt a BC-s kar.


Igen, elképzelhető. Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy valóban a bc. kar a rossz.
Azonkívül, hogy kicserélem.

Köszi Fel is kell programozni, vagy simán csak csere?







jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 16:50


Mondjuk diaggal, de az kb 5 ezer. Viszont annyiért kapsz kart is.
Van nekem ha kell.

komoyosz írta:
jrtom írta: Szerintem behalt a BC-s kar.


Igen, elképzelhető. Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy valóban a bc. kar a rossz.
Azonkívül, hogy kicserélem.





autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 16:46


jrtom írta: Szerintem behalt a BC-s kar.


Igen, elképzelhető. Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy valóban a bc. kar a rossz.
Azonkívül, hogy kicserélem.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 16:23


Szerintem behalt a BC-s kar.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 13:52


jons írta:
komoyosz írta:
Van benne bc. karos index kar. Gyárilag ilyen. Szerintem valamit csináltak a műszerfallal, lehet, hogy lcd panelt cseréltek benne. Vagy tekergették, és elcsesztek valamit.


Nem teljesen értem. A mutatók nem mozognak? Vagy ha nyomogatod a kar végén a gombot akkor nem változik semmi? Vagy 4 dolgon kívül amit leírtál mit szeretnél még látni? Kis BC-d van vagy nagy?


Szia Kis bc van a kocsiban. az órák működnek. ha nyomkodom a kart semmi sem történik.
A külső hőmérsékletről nem vált át az átlag fogyasztásra, hatótávolságra. Olyan mintha a bc kar, nem kommunikálna a bc.-vel.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. július 28. szombat, 14:08

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 07:58


komoyosz írta:
Van benne bc. karos index kar. Gyárilag ilyen. Szerintem valamit csináltak a műszerfallal, lehet, hogy lcd panelt cseréltek benne. Vagy tekergették, és elcsesztek valamit.


Nem teljesen értem. A mutatók nem mozognak? Vagy ha nyomogatod a kar végén a gombot akkor nem változik semmi? Vagy 4 dolgon kívül amit leírtál mit szeretnél még látni? Kis BC-d van vagy nagy?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 23:12


YELLOW írta:
komoyosz írta:
YELLOW írta:
komoyosz írta: Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.


az a megtett km nem?


Hehe. Igen, elvileg ennyi van az autóban.


akkó nem értem mi a gond? mármint ha direkt adtad meg a km óra állást, az tök felesleges volt, annak nincs köze ahhoz, ha mást nem jelez ki. mármint gondolom ez a baj, hogy kevés infót jelenít meg.
ha most vetted az autót, és van BC gombos idex karod, akkor fel kell programozni. bár ez csak akkor van, ha előtte nem volt benne BC-s kar.



Van benne bc. karos index kar. Gyárilag ilyen. Szerintem valamit csináltak a műszerfallal, lehet, hogy lcd panelt cseréltek benne. Vagy tekergették, és elcsesztek valamit.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:58


komoyosz írta:
YELLOW írta:
komoyosz írta: Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.


az a megtett km nem?


Hehe. Igen, elvileg ennyi van az autóban.


akkó nem értem mi a gond? mármint ha direkt adtad meg a km óra állást, az tök felesleges volt, annak nincs köze ahhoz, ha mást nem jelez ki. mármint gondolom ez a baj, hogy kevés infót jelenít meg.
ha most vetted az autót, és van BC gombos idex karod, akkor fel kell programozni. bár ez csak akkor van, ha előtte nem volt benne BC-s kar.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:47


YELLOW írta:
komoyosz írta: Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.


az a megtett km nem?


Hehe. Igen, elvileg ennyi van az autóban.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:44


komoyosz írta: Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.


az a megtett km nem?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2001

státusz komoyosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 22:38


Sziasztok, Komoyosz vagyok, most regisztráltam,tehát vadi új tag vagyok.
Azonnal a segítségeteket szeretném kérni. 2001. e39. 530da. A műszerfalban az lcd kijelző a km. állás, napi számláló, és a külső hőmérsékleten kívül semmit sem jelez ki. Az óra 264367-et mutat.
Mitől lehet ez? Mi lehet a megoldás a hibára? esetleg egy műszerfal programozás? Ha igen, hol lehet ilyet csináltatni? Hova érdemes vinni?

Előre is köszi.
Komoyosz.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 21:05


kempelen írta:
Igen, pontosan. Tekerd túl végálláson, mert a mutató csak rá van szorulva finoman a tengelyre. Ha megindult kézzel óvatosan forgatás közben húzd felfelé a mutatót és akkor lehelet könnyen lejön. Remélem aki előtted hozzányúlt nem kent ragasztót a tengelyre.

Egy kicsit állítsd az alapállás alá a mutatót és amikor bekötöd, az első pár másodperces kerregő kalibrálás után az alapvonalra fog állni a mutató.
Ha pedig akkor sem jó, akkor az állítgatást addig kell ismételni, amíg tényleg nem lesz jó.
A lényeg, hogy ha a kezedben lévő műszeregységet javítás után kapásból alapállapotra állítod, akkor ahogy feszültséget kap a mutató egy kicsit feljebb fog kerülni és nem lesz jó az alapállás.


Örömmel jelentem, hogy sikerült a beavatkozás!

Az első mutatót elkezdtem óvatosan tekergetni, és szépen lejött, aztán rájöttem, hogy érzéssel lehet a tengelyen is állítgatni őket a végállásoknál. A többit már le sem szedtem, csak finoman beigazítottam az "alapvonal" alá, és most mindegyik nagyon szépen áll.

Majd még a következő tankolásoknál megnézem, hogy a max. állásban hol van az üzemanyag mutatója, meg menet közben majd figyelem a vízhőfokét, hogy ha középre beáll, akkor az tényleg középen van-e, aztán ha kell, még lehet rajtuk korrigálni.

Nagyon köszönöm a segítséget!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 15:57


vfeca írta:
Tehát annyi az egész, hogy tekerjem túl bátran bármelyik végálláson, és elkezd lelazulni, utána meg simán le tudom húzni a tengelyről?


Igen, pontosan. Tekerd túl végálláson, mert a mutató csak rá van szorulva finoman a tengelyre. Ha megindult kézzel óvatosan forgatás közben húzd felfelé a mutatót és akkor lehelet könnyen lejön. Remélem aki előtted hozzányúlt nem kent ragasztót a tengelyre.

vfeca írta:
Aztán meg letekerem a tengelyt az alsó állásig, és visszatolom rá a mutatót úgy, hogy kicsit a minimum alatt álljon?
Ha pedig visszakötöm az akkut, akkor bekalibrálja saját magát az összes műszer?


Egy kicsit állítsd az alapállás alá a mutatót és amikor bekötöd, az első pár másodperces kerregő kalibrálás után az alapvonalra fog állni a mutató.
Ha pedig akkor sem jó, akkor az állítgatást addig kell ismételni, amíg tényleg nem lesz jó.
A lényeg, hogy ha a kezedben lévő műszeregységet javítás után kapásból alapállapotra állítod, akkor ahogy feszültséget kap a mutató egy kicsit feljebb fog kerülni és nem lesz jó az alapállás.



vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 15:19


kempelen írta:
A mutatót meg kell indítani bármely irányban a végállástól, azaz nyugodtan tekerj a mutatót két teljes fordulatot is a végállástól. Ilyenkor leválik a tengelyről és forgatva le tudod húzni a mutatót úgy, hogy nem lesz baja a számlapnak, a mutatónak és a mutatót forgató motornak sem...


Tehát annyi az egész, hogy tekerjem túl bátran bármelyik végálláson, és elkezd lelazulni, utána meg simán le tudom húzni a tengelyről?
Aztán meg letekerem a tengelyt az alsó állásig, és visszatolom rá a mutatót úgy, hogy kicsit a minimum alatt álljon?
Ha pedig visszakötöm az akkut, akkor bekalibrálja saját magát az összes műszer?

Bocsi, hogy ennyire szájbarágósan igénylem a folyamatot, de nem szeretném félreérteni, és elcseszni a műszereket. Még mindig jobb egy pontatlan mutató, mint egy törött...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 06:46


vfeca írta: Sziasztok!

Valszeg a korábbi km-óra tekergetés miatt el lettek állítva a műszerfalon a vízhőfok és üzemanyag szintjelzők, és nem nulláról indulnak, ill. nagyon sokat csalnak felfelé.
Milyen lehetőségeim vannak a pontos beállításukra?
Lehet házilag, vagy csak szervizben?


Tuti hogy szét lettek szedve. De a mutatókat visszarakáskor pár miliméterrel a végállás alá kell pozícionálni és amikor az első tesztet megcsinálja az óra (miután kap feszültséget) akkor állnak be a mutatót a pontos alaphelyzetbe.

Aki "szárazon" állítja a végállásra, annak hülyén is fog mutatni az óra beszerelés után. (mind az öt mutató)