zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. december 05. hétfő, 09:49


YELLOW írta:
zoliika írta: Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...


mert nem nyomkodni kell, hanem a jobb oldalit tekerni, de csak picit. persze ahhoz a műszerfalon az órát kell látnod.


Tekergettem a jobb oldalit és érzéssel,de semmi nem történt és természetesen az "órára" volt állítva

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 12:22


anubisz írta:
csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


Alacsony az olajszint,figyelmeztet,többnyire az érzékelő szarik be,nagyon hajlamos rá.
Ne foglalkozz vele,csak rendszeresen nézd az olajszintet.Majd kicseréled,ha lesz rá kereted,vagy időd,nem mindegy melyik márkát veszed bele,van amelyik megbízhatóbb,majd leírják melyik,már nem emlékszem rá. Már nekem is volt cserélve,vagy 2 éve,azóta bírja.


Hil már leírta ezerszer, hogy csakis a hella gyártmány az ami hosszú távon beválik.

Mivel okos ember már kárán próbál tanulni alátámaszthatom a haverom autójának esete alapján is.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 11:51


anubisz írta:
YELLOW írta:
csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


szerintem a hibát ott követted el, hogy Magnatec-et tettél bele. valszeg rögtön össze is állt trutyivá. ritka xar olaj. mehet a castrol, csak ne magnatec!


Látod,lassan kicseréljük a kocsit,én az érzékelőt,yellow az olajat,még 2 óra,már fél milla lesz a számla


azt nem mondtam, hogy a szenzornak nincs baja. de az is lehet valami trutyi "ráült". de az az olaj akkor is xar.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 11:36


YELLOW írta:
csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


szerintem a hibát ott követted el, hogy Magnatec-et tettél bele. valszeg rögtön össze is állt trutyivá. ritka xar olaj. mehet a castrol, csak ne magnatec!


Látod,lassan kicseréljük a kocsit,én az érzékelőt,yellow az olajat,még 2 óra,már fél milla lesz a számla

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 11:32


csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


szerintem a hibát ott követted el, hogy Magnatec-et tettél bele. valszeg rögtön össze is állt trutyivá. ritka xar olaj. mehet a castrol, csak ne magnatec!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 11:06


csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


Alacsony az olajszint,figyelmeztet,többnyire az érzékelő szarik be,nagyon hajlamos rá.
Ne foglalkozz vele,csak rendszeresen nézd az olajszintet.Majd kicseréled,ha lesz rá kereted,vagy időd,nem mindegy melyik márkát veszed bele,van amelyik megbízhatóbb,majd leírják melyik,már nem emlékszem rá. Már nekem is volt cserélve,vagy 2 éve,azóta bírja.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 04. vasárnap, 11:12

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2011. december 04. vasárnap, 11:04


sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 18:02


anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:
Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Nincs gond, de meg mertem volna esküdni, hogy azt olvastam: sárgát jelez, ha a min szint alatt van az olaj.


Mert azt írja,ha alacsony az olajszint,elmehet az egyik fékkör.Az meg komoly veszélyforrás.Gondolom azért jelez pirosat. Megnéztem itt a manuálba amit le lehet innen tölteni.


Vagyis, így írja szó szerint.
Ha a fékfolyadék szintje túl alacsony, és a pedál sokkal mélyebben benyomható,akkor a két hidraulikus fékkör egyike meghibásodhatott.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 17:46


jons írta:
anubisz írta:
Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Nincs gond, de meg mertem volna esküdni, hogy azt olvastam: sárgát jelez, ha a min szint alatt van az olaj.


Mert azt írja,ha alacsony az olajszint,elmehet az egyik fékkör.Az meg komoly veszélyforrás.Gondolom azért jelez pirosat. Megnéztem itt a manuálba amit le lehet innen tölteni.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 17:28


anubisz írta:
Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Nincs gond, de meg mertem volna esküdni, hogy azt olvastam: sárgát jelez, ha a min szint alatt van az olaj.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 16:21


zoliika írta: Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...


mert nem nyomkodni kell, hanem a jobb oldalit tekerni, de csak picit. persze ahhoz a műszerfalon az órát kell látnod.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 15:46


Olyan problémám van,hogy az aksiról a sarukat levettem ,mert tölteni kellett az aksit(bemérettem az indító áram az o.k. volt csak a töltöttsége 30%-os volt sok volt a 2-3 km -es városi ugra bugra)A lényeg visszaraktam a sarukat és időt nem tudom beállítani.Nyomkodtam én a bal-jobb gombot de semmi...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 09:12


spongya írta: üdv .amióta ilyen hidegek vannak ,minden reggelre elfelejti az autóm(e46) a beállitásokat,hiába állitom be nap mint nap ujra,a rádioállomások ,a nyelv ,az óra stb mind alapbeállitásra tér vissza.a sebességkorlát helyett amit beállitok például -2 foknál csippan. van e erre a bajra gyógyir?

-2 az nem jó nekem 3 foknál, gondolom az értéket lehet állítani?
Ha nincs indítási gondod,( biztos nincs,mert ha ennyire elmegy az áram,hogy azt is elfelejti,az önindító már meg se moccanna.) Én szétszedném az óracsoportot,vagy legalább az összes csatit befújnám,kitakarítanám. Szerintem a hideg miatt valahol elmegy a kapcsolat,és vele az áram. Csak egy egyszerű példa,ha már 0,vagy - van a hifim levehető panelját meg kel nyomnom kicsit ujjal,mert nem érintkezik,nem is mükszik,az érintkező zsugorodik a hidegbe,elveszti a kontaktot. Nekem is be kel fújnom majd. 4,5 fokba már nem csinálja.
Mástól mitől menne el,szerintem itt megszűnik az áram valami miatt, és ha a hideg az oka,akkor valószínű valahol rossz a kontakt,mikor esik a hőmérséklet.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 02. péntek, 09:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 09:07


üdv .amióta ilyen hidegek vannak ,minden reggelre elfelejti az autóm(e46) a beállitásokat,hiába állitom be nap mint nap ujra,a rádioállomások ,a nyelv ,az óra stb mind alapbeállitásra tér vissza.a sebességkorlát helyett amit beállitok például -2 foknál csippan. van e erre a bajra gyógyir?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 08:38


YELLOW írta: a sárga-sárga jelzés akkor van, amikor a DSC full ki van kapcsolva (azaz gomb hosszan lett nyomva)
ebből következtetve lehet az is a gond, hogy a rendszer nem működik, inaktív. biztos van biztije, reléje lehet az ment ki.
ki kell próbálni, ha kitudja pörgetni a kerekeket és nem avatkozik be a kipörgésgátló, akkor a rendszer a ludas. az is lehet valamelyik ABS jeladó adta meg magát.
persze a tévedés jogát fenntartom...


tévedés jogát fenntartom jobb is,mert írta menet közben jön elő,így ( bizti gond ) biztos nem lehet.Már ha össze nem olvad időközönként az elégett szál. ABS megy neki,azt nem írta hogy világit, viszont ha mind a 3 ég,akkor a komplett rendszer nem mükszik,azt írja.
Ezt ki kel olvasni,különben sosem jön rá. Vagy marad Lomini Mágus. ez valami jeladó,relé,szenzor miegyébb lesz. Nekem ennél durvább dolgokat is csinált egy rossz fék kapcsoló. Az egész,ABS,DSC, tempomat rendszert megbolondította,még a kocsi is fékezett magától,meg aktiválódott a DSC menet közben ok nélkül.Meg lekapcsolt a tempomat,és gyengén fékezni kezdett a kocsi 130 nál. Persze világított minden,abs,dsc,kézifék visszajelző