Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 17:11


Sajnos ritka azaz autó amihez nem piszkálnak hozzá hol így hol úgy..

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 16:50


Nekem egyből mondták hogy ütve volt a kilométer, azt nem tudták hogy menyivel,de a gépen látták hogy bele volt piszkálva. Nem a kulcsról, a benti géppel.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 15:52


kempelen írta:
ihorvath írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.


Magában az autóban semmiféle rejtett dolog nincs, amit át ne lehetne írni. Mindent át lehet tenni a kívánt kilométerszámra.
A márkakereskedés sem tud neked semmit mondani.

Egy dolgot tehetsz ami megmondja az eddig bármikor használt kilométerszámokat, az ha márkakereskedésben lekéreted a kulcsolvasások számát.

Ezt senki nem írja át neked és a valós adatokat kapod!
Ebből látszik az is ha az órádat valaha is visszatekerték.

Ehhez viszont az kell, hogy viszonylag rendszeres időközönként meg kellett jelenned márkaszervízben az autóval, hogy rögzíthessék a kulcsolvasás közben lekért kilométeradatokat.

A lényege a dolognak, hogy ezt olyan helyről kapod, amit nem piszkálnak és a közvetett adatokból következtethetsz arra mennyi a valós kilométer.

Például ha az autó első három évében futott 200 ezret és ezzel szrvízben is volt, mondjuk az olaszoknál, majd a negyedik évben itthon már csak 150 ezret olvastak ki a kulcsból, akkor láthatod dátum, megtett kilométer, kereskedő lebontásában, hogy mikor vesztett a kilométereiből...

Ezt semmilyen nepper sem tudja megváltoztatni, mert a bmw központból kapod az infót.

Legfőbb hátránya, hogy tavaly óta 20 + áfát krnek egy ilyenért...



Utólag kiegészítve azzal, hogy a te E46-odról beszélünk.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 15:36


ihorvath írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.


Magában az autóban semmiféle rejtett dolog nincs, amit át ne lehetne írni. Mindent át lehet tenni a kívánt kilométerszámra.
A márkakereskedés sem tud neked semmit mondani.

Egy dolgot tehetsz ami megmondja az eddig bármikor használt kilométerszámokat, az ha márkakereskedésben lekéreted a kulcsolvasások számát.

Ezt senki nem írja át neked és a valós adatokat kapod!
Ebből látszik az is ha az órádat valaha is visszatekerték.

Ehhez viszont az kell, hogy viszonylag rendszeres időközönként meg kellett jelenned márkaszervízben az autóval, hogy rögzíthessék a kulcsolvasás közben lekért kilométeradatokat.

A lényege a dolognak, hogy ezt olyan helyről kapod, amit nem piszkálnak és a közvetett adatokból következtethetsz arra mennyi a valós kilométer.

Például ha az autó első három évében futott 200 ezret és ezzel szrvízben is volt, mondjuk az olaszoknál, majd a negyedik évben itthon már csak 150 ezret olvastak ki a kulcsból, akkor láthatod dátum, megtett kilométer, kereskedő lebontásában, hogy mikor vesztett a kilométereiből...

Ezt semmilyen nepper sem tudja megváltoztatni, mert a bmw központból kapod az infót.

Legfőbb hátránya, hogy tavaly óta 20 + áfát krnek egy ilyenért...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Vendég2

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2011. február 01. kedd, 13:25


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. január 19. szerda, 10:09


sumi20 írta:
Tiba írta:
sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?

Szia!
Nem cserélték a világításmodulodat, vagy a műszerfalat??
az a pont akkor jön elő, ha nem stimmelnek az alvázszámok a modulokban, és valami buherálás van.


A világítás kapcsolót cseréltem ki.


Sajna az nem olyan egyszerű, hogy fogod, és kicseréled. Át kell programozni a kocsidra.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. január 19. szerda, 08:56


Tiba írta:
sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?

Szia!
Nem cserélték a világításmodulodat, vagy a műszerfalat??
az a pont akkor jön elő, ha nem stimmelnek az alvázszámok a modulokban, és valami buherálás van.


A világítás kapcsolót cseréltem ki.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 23:47


sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?

Szia!
Nem cserélték a világításmodulodat, vagy a műszerfalat??
az a pont akkor jön elő, ha nem stimmelnek az alvázszámok a modulokban, és valami buherálás van.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 23:09


sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?


Szerintem simam csak pixelhiba...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 21:17


Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 22:23


Azt a vízcsövet tök fölösleges bántani!
Van egy gumi ami összefogja a kartegáz meg a vízcsövet, azt kell levágni és kilehet külön cserélni a kartergázét.

Qucsy írta:
hil írta:
jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.

Qucsy írta:
jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??




gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..




Annyi azért érdemes tudnod, hogy annak a csőnek a másik részében a hűtőfolyadék kering. Csak, hogy ne okozzon meglepetést amikor leveszed és elkezd folyni a lé. Ahhoz, hogy rendesen hozzáférj, le kell venni a pollenszűrő házát. de az csak 3 csavar.


köszönöm a felvilágosítást..




Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:56


hil írta:
jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.

Qucsy írta:
jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??




gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..




Annyi azért érdemes tudnod, hogy annak a csőnek a másik részében a hűtőfolyadék kering. Csak, hogy ne okozzon meglepetést amikor leveszed és elkezd folyni a lé. Ahhoz, hogy rendesen hozzáférj, le kell venni a pollenszűrő házát. de az csak 3 csavar.


köszönöm a felvilágosítást..

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:54


jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.

Qucsy írta:
jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??




gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..




köszönöm a linket..remélem segít..


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:53


jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.

Qucsy írta:
jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??




gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..




Annyi azért érdemes tudnod, hogy annak a csőnek a másik részében a hűtőfolyadék kering. Csak, hogy ne okozzon meglepetést amikor leveszed és elkezd folyni a lé. Ahhoz, hogy rendesen hozzáférj, le kell venni a pollenszűrő házát. de az csak 3 csavar.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:49


A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/

Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.

Qucsy írta:
jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.

Qucsy írta:
Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.

jrtom írta: Szia!

A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.

Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,





..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??




gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..