- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2011. február 01. kedd, 17:11
Sajnos ritka azaz autó amihez nem piszkálnak hozzá hol így hol úgy..
Elküldve: 2011. február 01. kedd, 17:11
Elküldve: 2011. február 01. kedd, 16:50
Elküldve: 2011. február 01. kedd, 15:52
kempelen írta:ihorvath írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.
Magában az autóban semmiféle rejtett dolog nincs, amit át ne lehetne írni. Mindent át lehet tenni a kívánt kilométerszámra.
A márkakereskedés sem tud neked semmit mondani.
Egy dolgot tehetsz ami megmondja az eddig bármikor használt kilométerszámokat, az ha márkakereskedésben lekéreted a kulcsolvasások számát.
Ezt senki nem írja át neked és a valós adatokat kapod!
Ebből látszik az is ha az órádat valaha is visszatekerték.
Ehhez viszont az kell, hogy viszonylag rendszeres időközönként meg kellett jelenned márkaszervízben az autóval, hogy rögzíthessék a kulcsolvasás közben lekért kilométeradatokat.
A lényege a dolognak, hogy ezt olyan helyről kapod, amit nem piszkálnak és a közvetett adatokból következtethetsz arra mennyi a valós kilométer.
Például ha az autó első három évében futott 200 ezret és ezzel szrvízben is volt, mondjuk az olaszoknál, majd a negyedik évben itthon már csak 150 ezret olvastak ki a kulcsból, akkor láthatod dátum, megtett kilométer, kereskedő lebontásában, hogy mikor vesztett a kilométereiből...
Ezt semmilyen nepper sem tudja megváltoztatni, mert a bmw központból kapod az infót.
Legfőbb hátránya, hogy tavaly óta 20 + áfát krnek egy ilyenért...
Elküldve: 2011. február 01. kedd, 15:36
ihorvath írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy létezik-e az e46-ban valami rejtett menüben km számláló a valós km kiszűrésére?
Egy cikkben írták, hogy a műszerfalon nyomkodva kideríthető mennyi a valós km, amit állítólag nem lehet átütni. Igaz ez? Hogy deríthető ki az autómról, hogy mennyi lehet benne? Esetleg egy márkakereskedést felkeresve lekérhető az autó szervíztörténete? Ha igen, mi ennek a módja? 2 évet olaszban volt az autó, 4-et pedig Magyarországon.
Elküldve: 2011. február 01. kedd, 13:25
Elküldve: 2011. január 19. szerda, 10:09
sumi20 írta:Tiba írta:sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?
Szia!
Nem cserélték a világításmodulodat, vagy a műszerfalat??
az a pont akkor jön elő, ha nem stimmelnek az alvázszámok a modulokban, és valami buherálás van.
A világítás kapcsolót cseréltem ki.
Elküldve: 2011. január 19. szerda, 08:56
Tiba írta:sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?
Szia!
Nem cserélték a világításmodulodat, vagy a műszerfalat??
az a pont akkor jön elő, ha nem stimmelnek az alvázszámok a modulokban, és valami buherálás van.
Elküldve: 2011. január 18. kedd, 23:47
sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?
Elküldve: 2011. január 18. kedd, 23:09
sumi20 írta: Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy a napokban észrevettem, hogy a műszerfal közepén lévő kijelzőn az összes megtett km után van egy pont, a napi számláló előtt. Mi lehet a baj?
Elküldve: 2011. január 18. kedd, 21:17
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 22:23
Qucsy írta:hil írta:jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/
Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.Qucsy írta:jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.Qucsy írta:Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.jrtom írta: Szia!
A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,
..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??
gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..
Annyi azért érdemes tudnod, hogy annak a csőnek a másik részében a hűtőfolyadék kering. Csak, hogy ne okozzon meglepetést amikor leveszed és elkezd folyni a lé. Ahhoz, hogy rendesen hozzáférj, le kell venni a pollenszűrő házát. de az csak 3 csavar.
köszönöm a felvilágosítást..
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:56
hil írta:jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/
Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.Qucsy írta:jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.Qucsy írta:Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.jrtom írta: Szia!
A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,
..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??
gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..
Annyi azért érdemes tudnod, hogy annak a csőnek a másik részében a hűtőfolyadék kering. Csak, hogy ne okozzon meglepetést amikor leveszed és elkezd folyni a lé. Ahhoz, hogy rendesen hozzáférj, le kell venni a pollenszűrő házát. de az csak 3 csavar.
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:54
jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/
Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.Qucsy írta:jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.Qucsy írta:Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.jrtom írta: Szia!
A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,
..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??
gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:53
jrtom írta: A tied 8 szelepes igaz?
http://bmwfans.info/parts/cata...ntilation/
Akor ezen a képen a 3-as cső az ami neked kell.Qucsy írta:jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.Qucsy írta:Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.jrtom írta: Szia!
A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,
..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??
gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..
Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:49
Qucsy írta:jrtom írta: Szerintem te is simán kitudod cserélni, ha van egy kis műszakibeállítottságod.
De elöbb nézd meg, hogy milyen állapotban van. Egyépként ez a cső a szelepfedél hátsófelétől megy át a szívócsonk alá.Qucsy írta:Zolee írta: Szia jrtom. Igazad van! Szinte biztos h a kartercső (gumi) lesz.jrtom írta: Szia!
A kartergázcső szokott szétmállani és ott szokott falsot szívni a motor, az okozhat ilyen problémát.Qucsy írta: nem tudom hogy fordult-e már elő v.kinél ez a probléma...állandóan világit a csekklámpám és hiába megyek szervizbe..nem tudják meg mondani miért...sőt mostanában ingadoszik a fordulatszámom..állandóan leseik..szinte majdnem nincs..mi lehet ennek az oka??mit csináljak vele?,
..azt én is tudom cserélni?? vagy szervizbe kell vinni a sast??
gondolom erről nem tudsz v.mi képet mutatni..