BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 20:16


YELLOW írta: BarG!

ha gondolod megnézhetjük mit írt be hibának. bár ahhoz azzal kell jönnöd dolgozni.
vagy megyek miskolcra ma,jd, kedden vagy csütörtökön, vagy pénteken.


Köszönöm a lehetőséget!
Elsőnek megpróbálok a standard szerelőimhez betörni, ha nem megy, akkor fogok újabb lehetőségek után nézni. Holnapra Pestet terveztem, jó lenne tudni, hogy gond nélkül nekiindulhatok-e, vagy se.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:58


BarG!

ha gondolod megnézhetjük mit írt be hibának. bár ahhoz azzal kell jönnöd dolgozni.
vagy megyek miskolcra ma,jd, kedden vagy csütörtökön, vagy pénteken.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:56


BarG írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta: Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.


Egy ilyen kütyüt én is szeretnék, csak nem Garminnal, hanem mondjuk az iGo mellé. De nincs, vagyis vannak bizonyos dash computerek, most is várom, hogy egy illető nyilatkozzon arról, amit kinéztem magamnak, hogy jó-e az enyémbe - de nem nagyon történik semmi.

Visszatérve a hibához, én is abban reménykedek, hogy nem komoly az ügy, mert akkor talán a gép tiltott volna. Többször indítottam, leállítottam, de mindig azonnal újra kijött a hibajel.


Hát pl az égéskimaradásom,mikor volt, ha nem megy 1 henger,és beírja,az nekem se tűnik el egyből,törlés nélkül.csak 6,8,10 indítás,és leállittás után alszik el.Ezt nem tudom meddig írta volna vissza,mert ki töröltem egyből.pont azért,hogy tudjam,ha újra beírja.
Nekem se volt semmi változás,én semmit nem éreztem a kocsin,aztán rákerestem a hibakódra a neten,ott írta hogy tömegmérő is okozhat szegény keveréket,és ott írta,pl a túl olajozott sp szűrő,mondjuk azt látnám úgy is mert azt is mutatja,és alapjáraton 4 et mutat,ha anomália lenne benne egyből látnám,meg azt be is írná.De azóta se jött elő.


Bizony én megcsináltam azt a 10 indítást, hogyha akar, akkor menjen el a hibajel, de nem volt hajlandó. Anno az EGR-es történetnél 3-4 indítás után elaludt a lámpa.



Az tényleg gyanús.Ott valami más lesz. nekem sorozatos égéskimaradás,2,3 henger nem ment,0300,0302,0306 után is elaludt pár indítás után. Jó ha szerzel ilyen kütyüt.bármi van menet közben,látja az ember,rá bökök írja is angolul a hiba fordítást,de ott a lista nálam a kocsiba,csak benyálazom,és tudom mit írt be.Legjobban annak örülök,hogy dinamikusan látom a hőfokot,a legkisebb anomáliára is tud reagálni az ember.Albumomba van videó róla,bár szar a kép,nem kamera volt,csak fotógép,és egy kézbe tartottam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:55


anubisz írta:
YELLOW írta:
BarG írta:

Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



nekem mikor bexart a trafóm, utána ki lett cserélve, és kb csak 4. indításra ment el, km-t nem tom mennyit mentem, de olyan 15-20 km-t összesen mire kialudt.


Nem is töröltétek? akkor még nem volt meg a diagod? azt hittem legalább neked van valami alap obd kütyüd.


diag-om volt, csak laptop nem. Miki itt volt nálam, azt mondta nem kell törölni. magától kiment. utána megnéztem, mikor meg lett a laptop, és nem volt benne hiba eltárolva, aminek ehhez lett volna köze.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:46


YELLOW írta:
BarG írta:

Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



nekem mikor bexart a trafóm, utána ki lett cserélve, és kb csak 4. indításra ment el, km-t nem tom mennyit mentem, de olyan 15-20 km-t összesen mire kialudt.


Nem is töröltétek? akkor még nem volt meg a diagod? azt hittem legalább neked van valami alap obd kütyüd.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:46


anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta: Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.


Egy ilyen kütyüt én is szeretnék, csak nem Garminnal, hanem mondjuk az iGo mellé. De nincs, vagyis vannak bizonyos dash computerek, most is várom, hogy egy illető nyilatkozzon arról, amit kinéztem magamnak, hogy jó-e az enyémbe - de nem nagyon történik semmi.

Visszatérve a hibához, én is abban reménykedek, hogy nem komoly az ügy, mert akkor talán a gép tiltott volna. Többször indítottam, leállítottam, de mindig azonnal újra kijött a hibajel.


Hát pl az égéskimaradásom,mikor volt, ha nem megy 1 henger,és beírja,az nekem se tűnik el egyből,törlés nélkül.csak 6,8,10 indítás,és leállittás után alszik el.Ezt nem tudom meddig írta volna vissza,mert ki töröltem egyből.pont azért,hogy tudjam,ha újra beírja.
Nekem se volt semmi változás,én semmit nem éreztem a kocsin,aztán rákerestem a hibakódra a neten,ott írta hogy tömegmérő is okozhat szegény keveréket,és ott írta,pl a túl olajozott sp szűrő,mondjuk azt látnám úgy is mert azt is mutatja,és alapjáraton 4 et mutat,ha anomália lenne benne egyből látnám,meg azt be is írná.De azóta se jött elő.


Bizony én megcsináltam azt a 10 indítást, hogyha akar, akkor menjen el a hibajel, de nem volt hajlandó. Anno az EGR-es történetnél 3-4 indítás után elaludt a lámpa.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:43


BarG írta:

Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



nekem mikor bexart a trafóm, utána ki lett cserélve, és kb csak 4. indításra ment el, km-t nem tom mennyit mentem, de olyan 15-20 km-t összesen mire kialudt.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:42


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ...dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól


Ó hát így én is ismerem jól. Jártam már abban a megyében, ahol lakik.



az elejét is olvasd már el... a facért kell mindig kiragadni valamit?


Végigolvastam ne izgulj, a gyújtástól a beosztásig.



Tényleg találkoztunk már, nem kamu.

Most lábalok ki (REMÉLEM!!!) az olajzabálós történetből, majd ha tényleg vége, akkor beszámolok a fejleményekről, erre dessszertnek itt van ez a történet is. Meg itt van a Karácsony, hogy ne lehessen haladni semmivel se.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:41


BarG írta:
anubisz írta: Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.


Egy ilyen kütyüt én is szeretnék, csak nem Garminnal, hanem mondjuk az iGo mellé. De nincs, vagyis vannak bizonyos dash computerek, most is várom, hogy egy illető nyilatkozzon arról, amit kinéztem magamnak, hogy jó-e az enyémbe - de nem nagyon történik semmi.

Visszatérve a hibához, én is abban reménykedek, hogy nem komoly az ügy, mert akkor talán a gép tiltott volna. Többször indítottam, leállítottam, de mindig azonnal újra kijött a hibajel.


Hát pl az égéskimaradásom,mikor volt, ha nem megy 1 henger,és beírja,az nekem se tűnik el egyből,törlés nélkül.csak 6,8,10 indítás,és leállittás után alszik el.Ezt nem tudom meddig írta volna vissza,mert ki töröltem egyből.pont azért,hogy tudjam,ha újra beírja.
Nekem se volt semmi változás,én semmit nem éreztem a kocsin,aztán rákerestem a hibakódra a neten,ott írta hogy tömegmérő is okozhat szegény keveréket,és ott írta,pl a túl olajozott sp szűrő,mondjuk azt látnám úgy is mert azt is mutatja,és alapjáraton 4 et mutat,ha anomália lenne benne egyből látnám,meg azt be is írná.De azóta se jött elő.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:36


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.


Azt hittem nem nézted milyen kocsija van.


tudom milyen, hisz olvasni is tudok, meg találkoztunk már. dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól


Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:34


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ...dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól


Ó hát így én is ismerem jól. Jártam már abban a megyében, ahol lakik.



az elejét is olvasd már el... a facért kell mindig kiragadni valamit?


Végigolvastam ne izgulj, a gyújtástól a beosztásig.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:31


kempelen írta:
YELLOW írta: ...dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól


Ó hát így én is ismerem jól. Jártam már abban a megyében, ahol lakik.



az elejét is olvasd már el... a facért kell mindig kiragadni valamit?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:30


YELLOW írta: ...dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól


Ó hát így én is ismerem jól. Jártam már abban a megyében, ahol lakik.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:28


anubisz írta: Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.


Egy ilyen kütyüt én is szeretnék, csak nem Garminnal, hanem mondjuk az iGo mellé. De nincs, vagyis vannak bizonyos dash computerek, most is várom, hogy egy illető nyilatkozzon arról, amit kinéztem magamnak, hogy jó-e az enyémbe - de nem nagyon történik semmi.

Visszatérve a hibához, én is abban reménykedek, hogy nem komoly az ügy, mert akkor talán a gép tiltott volna. Többször indítottam, leállítottam, de mindig azonnal újra kijött a hibajel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. december 18. vasárnap, 19:27


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.


Azt hittem nem nézted milyen kocsija van.


tudom milyen, hisz olvasni is tudok, meg találkoztunk már. dolgoztunk egy telephelyen már. csak a beosztás volt fényévekre egymástól