bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 27. szombat, 01:10


YELLOW írta: már rég meg akartam kérdezni, demindig elfelejtettem.

szóval van olyan, amikor nyitom az autót, majd az ajtót kilinccsel, akkor a műszerfal mutatók lefelé bemozdulnak. vagy épp ülök az autóban, anyósoldalról nyílik az ajtó ás akkor ezt csinálja, sőt morog is hozzá. ha jól figyeltem csak akkor csinálja ha a gyújtáskapcsoló nullás állásban van. ez valami kalibrálás, önbeállás, vagy mi lenne?


Automatikus nullpont kalibráció. Minden ébredéskor megcsinálja a műszerfal.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. augusztus 26. péntek, 11:52


már rég meg akartam kérdezni, demindig elfelejtettem.

szóval van olyan, amikor nyitom az autót, majd az ajtót kilinccsel, akkor a műszerfal mutatók lefelé bemozdulnak. vagy épp ülök az autóban, anyósoldalról nyílik az ajtó ás akkor ezt csinálja, sőt morog is hozzá. ha jól figyeltem csak akkor csinálja ha a gyújtáskapcsoló nullás állásban van. ez valami kalibrálás, önbeállás, vagy mi lenne?

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. május 04. szerda, 11:00


Sziasztok!
Elsősorban e90-es tulajoktól érdeklődnék, de hátha tudja más is!A Board Computer menüjében lépkedve van olyan pont, hogy INIT és egy felkiáltójel jelenik meg felette de semmi nem történik ha rányomok.Mit jelenthet ez? Eltárolt valami hibajelet a kocsi?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 12:09


Valószínűleg szenzor gondja lesz. Nekem van egy lepróbált darabom, mert nálam nem ez volt a gond. Nálam szoftverfrissítés kellene. Ha gondolod vegyük fel a kapcsolatot. kics_ee@hotmail.com

A 0W-30/40 5w-30/40 mind benne van a gyári ajánlásban, azzal nem lehet gond.

gyorilaszlo írta: Hali!

Épp ezzel a témával kapcsolatban akartam kérdezni,hogy 1 hónapba 1szer nekem is felvillan a kis sárga olaj jelzés... Az olajszintet úgy 2 hetente ellenőrizem,a nívó mai napig max körül van... Én érintkezési problémára gondolok,nem olyan rég megmozgattam az érzékelőket azóta nem jött elő a jelenség... 0W-30as olaj van benne,lehet h kicsit vékony neki? De egyébként halk a motor,megy a gép... Ha bemelegszik 10 éves korához képest alig van dízel hangja...




gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. május 01. vasárnap, 11:57


Hali!

Épp ezzel a témával kapcsolatban akartam kérdezni,hogy 1 hónapba 1szer nekem is felvillan a kis sárga olaj jelzés... Az olajszintet úgy 2 hetente ellenőrizem,a nívó mai napig max körül van... Én érintkezési problémára gondolok,nem olyan rég megmozgattam az érzékelőket azóta nem jött elő a jelenség... 0W-30as olaj van benne,lehet h kicsit vékony neki? De egyébként halk a motor,megy a gép... Ha bemelegszik 10 éves korához képest alig van dízel hangja...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 19:40


hil írta:
Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa



Látom javítottad, mert az előző nem volt nagyon egyértelmű


Igen,mert az előző hozzászólást félreolvastam (tudod helyett tudom-ot) Jól van ez van

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 19:37


Bero írta:
hil írta:
YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa



Látom javítottad, mert az előző nem volt nagyon egyértelmű


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 19:26


hil írta:
YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



Biztos rosszul tudja,mert nekem épp ma menet közben gyulladt ki a lámpa



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 30. szombat, 19:27

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 19:21


YELLOW írta:

ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Lehet, hogy rosszul tudod: járó motornál is figyeli az olajszintet.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 04:00


Metacska írta: Sziasztok!

A gép könyvben nem volt még időm kutakodni, illetve itt talán tőletek gyorsabban kapok választ. Feltehetőleg banális, de azért írok.

A kocsi leállítása után, a kis olaj visszajelző lámpa citrom sárgán (nem pirosan, mint gyújtás ráadáskor) világít folyamatosan egy 10 másodpercig majd elalszik, indításkor, vagy menetközben sosem, csak a motor leállítása után gyullad ki.

Sajnos nem volt időm, illetve fényforrás hiányában lehetőségem sem most a sötétben megnézni a nívót van-e elég olajam. Szóval vajon alacsony olajszintre figyelmeztet a lámpa?

Köszi


ha jól tudom olajszintet, csak gyújtásnál ellenőriz, járó motornál nem. a sárga jelzés a szintre utal. valszeg nagyon határon lehet a szinted. az, hogy leállításnál világít az azért lehet, mert ugye az olaj benen van a járatokban, fel van verve a blokk falára, ott van a vezérlésnél, ergó lent a teknőben kevesebb van. ezért jelezhet be. indításnál, mivel egy ideje áll az autó, ezért az olaj lecsorog és még éppen eléri a szintet. nappal mindenképp nézd meg a nívót, gyanúsan a minimumon vagy alatta lesz a szint. az olajszintet lehetőleg úgy nézd meg, hogy előtte nem mentél az autóval, vagy legalább egy 20-30 percet állt.



Metacska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Metacska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2011. április 30. szombat, 02:52


Sziasztok!

A gép könyvben nem volt még időm kutakodni, illetve itt talán tőletek gyorsabban kapok választ. Feltehetőleg banális, de azért írok.

A kocsi leállítása után, a kis olaj visszajelző lámpa citrom sárgán (nem pirosan, mint gyújtás ráadáskor) világít folyamatosan egy 10 másodpercig majd elalszik, indításkor, vagy menetközben sosem, csak a motor leállítása után gyullad ki.

Sajnos nem volt időm, illetve fényforrás hiányában lehetőségem sem most a sötétben megnézni a nívót van-e elég olajam. Szóval vajon alacsony olajszintre figyelmeztet a lámpa?

Köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. április 17. vasárnap, 17:59


jons írta: A próba megvolt. Szereztem egy benzines 98-as óracsoportot. Ezen sem megy a BC úgyhogy jöhet a felprogramozás. Viszont az új óracsoporttal meg nem megy a "service reset/brake fluid reset" Ez a funkció csak a későbbi óracsoporttokkal működik vagy ez meg nem évjáratfüggő?


Igen, évjáratfüggő a műszerfalról resetelhetőség.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. április 17. vasárnap, 11:09


A próba megvolt. Szereztem egy benzines 98-as óracsoportot. Ezen sem megy a BC úgyhogy jöhet a felprogramozás. Viszont az új óracsoporttal meg nem megy a "service reset/brake fluid reset" Ez a funkció csak a későbbi óracsoporttokkal működik vagy ez meg nem évjáratfüggő?

kempelen írta:
jons írta: Üdv mindenkinek!

Az "okos" előző tulaj egy dízeles óracsoportot rakott a benzines helyére. A miértet nem tudom, de most nem is lényeg. Ami fontos, hogy a board nem mutat semmit, annak ellenére sem ha nyomom a BC-s indexkarom gombját.
Most úgy tűnik találtam egy benzinesbe való óracsoportot. Az a kérdésem, hogy a BC funkciót az óracsoportba kódolják. Illetve óracsoport csere esetén kell-e tanítani a rendszert az új óracsoporttal? Vagy csak plug and play?


Kellene. A bc-d is azért nem működik nagy valószínűség szerint.





státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 19:18


jons írta: Üdv mindenkinek!

Az "okos" előző tulaj egy dízeles óracsoportot rakott a benzines helyére. A miértet nem tudom, de most nem is lényeg. Ami fontos, hogy a board nem mutat semmit, annak ellenére sem ha nyomom a BC-s indexkarom gombját.
Most úgy tűnik találtam egy benzinesbe való óracsoportot. Az a kérdésem, hogy a BC funkciót az óracsoportba kódolják. Illetve óracsoport csere esetén kell-e tanítani a rendszert az új óracsoporttal? Vagy csak plug and play?


Kellene. A bc-d is azért nem működik nagy valószínűség szerint.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. április 05. kedd, 19:01


Üdv mindenkinek!

Az "okos" előző tulaj egy dízeles óracsoportot rakott a benzines helyére. A miértet nem tudom, de most nem is lényeg. Ami fontos, hogy a board nem mutat semmit, annak ellenére sem ha nyomom a BC-s indexkarom gombját.
Most úgy tűnik találtam egy benzinesbe való óracsoportot. Az a kérdésem, hogy a BC funkciót az óracsoportba kódolják. Illetve óracsoport csere esetén kell-e tanítani a rendszert az új óracsoporttal? Vagy csak plug and play?