Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 20:28


anubisz írta:
Hogy csinálod? felhívod őket?


Nem, írtam e-mailt, hogy kéne, mi a teendő
Egy dolog tűnt csak fel, a videóban 1:09-nél látszik, hogy van az emberkének kis kijelző ami az aktuális fokozatot mutatja. Namost akkor ez milyen ótó? Vagy ez automata e46 dolog?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 20:16


kempelen írta:
anubisz írta: Számok után Fahrenheit/ cenzus fok csak nem másolta be,számot rakott helyére.





Igen így egyszerűbb,nem volt már türelmem képmetszőzni.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 20:14


anubisz írta: Számok után Fahrenheit/ cenzus fok csak nem másolta be,számot rakott helyére.






anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 20:09


Robinson írta:
hil írta:
YELLOW írta:

de most Te melyik változásra gondolsz? amikor már gyorsulgat, és az óramutató járásával ellenkezőleg megy, akkor már nem az olajhőfokot mutatja.
amúgy ilyen autókban már van olajhűtő, ami komolyabbak közé tartozik. de szerintem relatíve hamar bemelegszik az olaj. minnyá keresek egy olyan M3-as vidit, ami hidegindítás óta mutat és nincs megvágva. ha találok.



Akkor mit mutat és mi alapján? Én azt gondoltam, hogy akkor is az olaj hőmérsékletet. Honnan lehet tudni akkor azt, hogy mikor mit mutat.
Minden esetre jól néz ki, de a hasznossága eléggé kérdőjeles, viszont cserébe jó drága, a Seideman filing meg nekem igazán nem fér bele, de mint olvastam, másnak is csípi a szemét.



Nekem tetszik (ami a videón van), a működése is egyértelmű és be is fogok szerezni egyet. a sídmanos az meg tényleg röhej.


Hogy csinálod? felhívod őket?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 20:07


hil írta:
YELLOW írta:

de most Te melyik változásra gondolsz? amikor már gyorsulgat, és az óramutató járásával ellenkezőleg megy, akkor már nem az olajhőfokot mutatja.
amúgy ilyen autókban már van olajhűtő, ami komolyabbak közé tartozik. de szerintem relatíve hamar bemelegszik az olaj. minnyá keresek egy olyan M3-as vidit, ami hidegindítás óta mutat és nincs megvágva. ha találok.



Akkor mit mutat és mi alapján? Én azt gondoltam, hogy akkor is az olaj hőmérsékletet. Honnan lehet tudni akkor azt, hogy mikor mit mutat.
Minden esetre jól néz ki, de a hasznossága eléggé kérdőjeles, viszont cserébe jó drága, a Seideman filing meg nekem igazán nem fér bele, de mint olvastam, másnak is csípi a szemét.



Nekem tetszik (ami a videón van), a működése is egyértelmű és be is fogok szerezni egyet. a sídmanos az meg tényleg röhej.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:54


Számok után Fahrenheit/ cenzus fok csak nem másolta be,számot rakott helyére.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:52


Ennyit ír a manuálba róla.

Tachometer
Variable pre-warning zone
The yellow pre-warning zone displays
current permissible engine speeds,
depending on the engine temperature.
As the engine temperature climbs,
some of the sectors for this pre-warning
zones will go out one after the other.
Avoid engine speeds in the early warn-
ing zone if possible.
Never allow the engine to operate with
the needle in the red overspeed zone of
the gauge.
To protect the engine, the fuel supply is
interrupted when you approach this
sector.

Engine oil temperature
The general operating temperature lies
between 175/80 and 250/
1206. During high-performance driv-
ing, do not exceed a maximum value of
300/150


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:51


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:

Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



mondjuk nem teljesen világos a működése, mert sok videón mikor meleg az olaj és gyorsul, akkor nem villanak a lámpák. gondolom külön lehet kapcsolni a fedélzetin, hogy legyen aktív a váltás segéd, ami ugye jelez.
jajj vennem kell egy M3-ast, hogy kitapasztaljam.



Én is láttam olyat,lehet ugyan azt néztük,lehet nem működött,vagy fa... tudja. bele ment falra a pirosba,de nem jeleztek a ledek.


itt már csak Miki segíthet

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:47


YELLOW írta:
anubisz írta:

Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



mondjuk nem teljesen világos a működése, mert sok videón mikor meleg az olaj és gyorsul, akkor nem villanak a lámpák. gondolom külön lehet kapcsolni a fedélzetin, hogy legyen aktív a váltás segéd, ami ugye jelez.
jajj vennem kell egy M3-ast, hogy kitapasztaljam.



Én is láttam olyat,lehet ugyan azt néztük,lehet nem működött,vagy fa... tudja. bele ment falra a pirosba,de nem jeleztek a ledek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:44


anubisz írta:

Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



mondjuk nem teljesen világos a működése, mert sok videón mikor meleg az olaj és gyorsul, akkor nem villanak a lámpák. gondolom külön lehet kapcsolni a fedélzetin, hogy legyen aktív a váltás segéd, ami ugye jelez.
jajj vennem kell egy M3-ast, hogy kitapasztaljam.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:41


YELLOW írta:

de most Te melyik változásra gondolsz? amikor már gyorsulgat, és az óramutató járásával ellenkezőleg megy, akkor már nem az olajhőfokot mutatja.
amúgy ilyen autókban már van olajhűtő, ami komolyabbak közé tartozik. de szerintem relatíve hamar bemelegszik az olaj. minnyá keresek egy olyan M3-as vidit, ami hidegindítás óta mutat és nincs megvágva. ha találok.



Akkor mit mutat és mi alapján? Én azt gondoltam, hogy akkor is az olaj hőmérsékletet. Honnan lehet tudni akkor azt, hogy mikor mit mutat.
Minden esetre jól néz ki, de a hasznossága eléggé kérdőjeles, viszont cserébe jó drága, a Seideman filing meg nekem igazán nem fér bele, de mint olvastam, másnak is csípi a szemét.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:37


YELLOW írta:
hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"


csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.



Hagyjad már. Nem látod,hogy hülyének néz minket? Azon röhög,hogy órákig magyarázzuk,amit már 10x leírtunk.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 10. csütörtök, 19:39

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:34


hil írta:
YELLOW írta:

csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.



OK, csak az a hihetetlen számomra, hogy ilyen gyorsan ennyit tudna változni a motorolaj hőmérséklete.



de most Te melyik változásra gondolsz? amikor már gyorsulgat, és az óramutató járásával ellenkezőleg megy, akkor már nem az olajhőfokot mutatja.
amúgy ilyen autókban már van olajhűtő, ami komolyabbak közé tartozik. de szerintem relatíve hamar bemelegszik az olaj. minnyá keresek egy olyan M3-as vidit, ami hidegindítás óta mutat és nincs megvágva. ha találok.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:28


YELLOW írta:

csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.



OK, csak az a hihetetlen számomra, hogy ilyen gyorsan ennyit tudna változni a motorolaj hőmérséklete.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 19:14


hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"


csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.