hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.
Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?
Hali,
Össze van vágva a video!
???????
0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi
No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik
Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"
csak ennél az utólagos megoldásnál működik olyan furcsán. ahogy néztem az M3-asét, akkor váltott, amikor a mutató találkozott a meginduló LED sorral.
alaphelyzet hideg motor. 4000-től 8000-ig világítanak a LED-ek. magyarán 4000 felé ne pörgesd. ahogy melegszik a motor, úgy tűnnek el a fények, jelezvén, hogy egyre jobban nyomhatod neki. az ideális olajhőfoknál csak az uccsó két piros világít. ilyenkor jön a dolog másik funkciója! ilyenkor a LED-ek azt mutatják, hol célszerű elváltani. ahogy figyeltem, mindig ott, amikor találkozik a mutatóval. a piros részbe érve leszabályoz.