Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 10. csütörtök, 21:29


Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 16:52


Szia !
Oké köszi a tippet ezt kipróbálom és írok mire jutottam mire jutottam.
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 07:23


Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:35


hil írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.

Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?





Most nem ütöm le a feldobott lasztit. No Cemment ( ATV )


Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:22


Ezt én is tudtam de azért köszi én is megkerestem a hibakódot és azért cseréltem ki a összes vákuumcsőt, mert írja a levegőt.
hil írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.

Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?







Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:19


Igazad van ! szerintem sem a lambda a baj mivel most is 7 literrel járok de kicserélem még a szívósor tömítéseket de abból is mit cseréljek ? csak a szívósorháznál ott 4db van + 4db a hengereknél vagy nem is tudom hol úgy 8db-ot kell cserélni itt a mellékelt kép http://bmwfans.info/parts/cata...ld_system/ én a 5-ős és a 7-es tömítéseket akarom kicserélni vagy elég a 7-es ? a tömítés 5000 mind a 8 és a munkadíj 10.000 ezer ez profi szerelő de csak magának és közeli haveroknak szerel és ért is a Bmwk-hez ö mondta szerinte a szívósorház tömítés ott szív fals levegőt.
Ha akkor sem javul meg betolom a walissba és ki cserélem azt a 70.000-ft Disa szelepet ja azt mondták hozzátették garanciát vállalnak hogy az a baja. de beszerelve 80.000ft és az alkatrész a mellékelt képen a 8-as láttam élőbe és megmondom őszintén sajnálok kiadni egy ilyen kis alkatrészéért 70.000ft-ot.


anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 20:14


anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.

Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 04. péntek, 20:16


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 19:55


Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 04. péntek, 19:58

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. január 04. péntek, 19:42


Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.