- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2014. november 19. szerda, 10:34
Használ valaki E46-on 195/65 R15-ös téli szettet? (Esetleg milyen márkájú gumit?)
Elküldve: 2014. november 19. szerda, 10:34
Elküldve: 2014. november 17. hétfő, 10:32
leroyclub írta:solyom76 írta:leroyclub írta: Van egy Kleber Krisalp HP téligumi szettem amit az autohoz kaptam. 205/55/16, gyári BMW lemezfelnin.A dot számból ítélve nem mai darab, viszont elég jó állapotban van. Garázsban volt tartva. Mennyit érhet kb? Azon gondolkodom hogy eladom és veszek télre is valami szebb alut.
Itt van róla több kép: https://www.dropbox.com/sh/exp...VeH1a?dl=0
Hát a piac ezen téren is pang.. amennyit ér annyit nem fogsz megkapni érte.. én téliszettet itt vettem a fórumon.. borbet felnin 80% os gumikkal 55k-ért..
Hát igen én is ugy látom hogy nemsokat ér.
Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 16:52
solyom76 írta:leroyclub írta: Van egy Kleber Krisalp HP téligumi szettem amit az autohoz kaptam. 205/55/16, gyári BMW lemezfelnin.A dot számból ítélve nem mai darab, viszont elég jó állapotban van. Garázsban volt tartva. Mennyit érhet kb? Azon gondolkodom hogy eladom és veszek télre is valami szebb alut.
Itt van róla több kép: https://www.dropbox.com/sh/exp...VeH1a?dl=0
Hát a piac ezen téren is pang.. amennyit ér annyit nem fogsz megkapni érte.. én téliszettet itt vettem a fórumon.. borbet felnin 80% os gumikkal 55k-ért..
Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 15:46
leroyclub írta: Van egy Kleber Krisalp HP téligumi szettem amit az autohoz kaptam. 205/55/16, gyári BMW lemezfelnin.A dot számból ítélve nem mai darab, viszont elég jó állapotban van. Garázsban volt tartva. Mennyit érhet kb? Azon gondolkodom hogy eladom és veszek télre is valami szebb alut.
Itt van róla több kép: https://www.dropbox.com/sh/exp...VeH1a?dl=0
Elküldve: 2014. november 16. vasárnap, 14:59
Elküldve: 2014. február 19. szerda, 19:30
Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 00:47
BarG írta: Csak hogy legyen érdemi hozzászólás is ....
9 éves Dunlop WS M3 téli gumi párt lecseréltem. A gumi 6,5 mm mintamélységű, de némileg megkeményedett. A másik páros egy defekt miatt már cserélődött, vagy 3 éve, akkor Dunlop WS 3D került. Most Conti TS830P lett a választás. Ami feltúnt, hogy szemre a Conti sokkal erőteljesebb felépítésű, mint a Dunlop 3D, pedig 93V mindkettő. A leszereltek 89V-k, azok gyakorlatilag is gyengébbek lehetnek. Hó még nem volt, de eddig tetszik a Conti.
Dobjam el a leszerelt gumikat - 9 évesek - vagy van olyan, aki még elvinné őket? Van belőlük 3 db, csak a helyet foglalják. Meg nem túl gyakori méret, 205/50R17 89V.
Elküldve: 2013. november 28. csütörtök, 00:21
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 21:36
YELLOW írta:
na majd pont ezt te döntöd el. és én kötekedek... de jó, hogy így megmondod, hogy vezetek, vagy hogy fogok. gratulálok!
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 20:35
hancurozo írta:compact írta:
Lassan 10 éve jó eredményekkel versenyzem /rally/ lehet, hogy lefosnád a bokádat ha a tréning olyan nagy élményeket adott, a dsc-t pedig automatikusan minden inditásnál kapcsolom kifelé, mert zavaró dinamikus közlekedés közben ha már kis csúszásnál is korrigál még ha óvatosan is teszi!
Ne azon lovagolj, hogy mi van az amúgy sem tapadó hátsó kerékkel, hanem, hogy mivel jobb az ha az első kerék semmit nem tapad a hátsón pedig ott a jó gumi!
Neked ezt kellene épp érvekkel bizonyitani és kiváncsian várom is.
A való életet nem lehet tréningen tanulni...
Gratulálok az eredményhez. (jó szerelőid lehetnek akik beállítják a kocsid)
Fékezésnél az első kerék kapja a nagyobb terhelést (a rosszabb minőségű gumi is jobban fékezhető mivel nagyobb erő nyomja az aszfalthoz)(gondolom tanultál fizikát) a hátsónak kisebb lesz a terhelése, ezért jobb gumi szükséges az azonos tapadáshoz. (semleges marad az autó) Ha az első a jobb minőségű, jobban fékezhető, de akkor már a hátulját nem irányítod, mivel elveszítette a tapadást. (szerintem ezzel te is egyetértesz)
Nem versenyzek (van elég aki teszi ezt a közvetlen környezetemben, és nem fosnám le a bokám)
Vezetek viszont így is eleget.
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 20:25
jons írta:YELLOW írta:
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
"Vagy nem, de ez legyen a te bajod"
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 19:29
jons írta: Khm... olyat lehet, hogy jó gumit teszünk előre és hátra?
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 19:23
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:45
compact írta:
Lassan 10 éve jó eredményekkel versenyzem /rally/ lehet, hogy lefosnád a bokádat ha a tréning olyan nagy élményeket adott, a dsc-t pedig automatikusan minden inditásnál kapcsolom kifelé, mert zavaró dinamikus közlekedés közben ha már kis csúszásnál is korrigál még ha óvatosan is teszi!
Ne azon lovagolj, hogy mi van az amúgy sem tapadó hátsó kerékkel, hanem, hogy mivel jobb az ha az első kerék semmit nem tapad a hátsón pedig ott a jó gumi!
Neked ezt kellene épp érvekkel bizonyitani és kiváncsian várom is.
A való életet nem lehet tréningen tanulni...
Elküldve: 2013. november 27. szerda, 18:30
hancurozo írta:compact írta:hancurozo írta:compact írta:
Bizony, bizony, menjetek csak a média után, ahol 5 centi hó után már katasztrófahelyzetet nyilvánitanak meg mindenkit arra kérnek, hogy maradjon otthon!
Aki csak a linkek alatt lévő dolgokat tudja felhozni az inkább maradjon csendben aki pedig ezt kipróbálta a válós életben és konkrét tapasztalata van azzal, hogy kipróbálta elől majd hátul a szarabb gumit az tudja, hogy mi a helyzet és igenis előre kell a jó gumi annak aki tud vezetni!!! Aki meg nem tud annak totál mindegy és a különbséget sem érzi!
''az első tengelyen a helyük a kopottabb abroncsoknak.
Ha másért nem, legalább lassításra bírják a sofőrt''
Gratulálok a cikkirónak is ennyi erővel maradjon az autó télen nyári gumival a garázsban és járjál busszal!
A sok okos meg veri a mellét hogy megmondták a tv ben is!
Ez kell nektek!
Ha nem hiszed, menj ki "tréningre", ahol beállíthatod magadnak a kerekek tapadását (akár egyenként is). Majd akkor rájössz, hogy hol a helye a kopott gumiknak (és arra is, hogy lehetsz tapasztalt jó vezető, de fizikát nem tudod megváltoztatni)
Én pár évvel ezelőtt vettem a fáradtságot és kipróbáltam igy is úgy is mert beleuntam az ilyen okoskodásokba és saját magam akartam megtapasztalni a dolgokat!
Ha hátra teszed a rossz gumit két dolog történik vagy el sem tudsz indulni, vagy instabilabb az autó hátulja gyorsitásnál és fékezésnél amit egy vezetni tudó embernek tudnija kell kordában tartani, bambáknak vagy nagy baj esetén segit a dsc.
Ha elől van a szar akkor nem tudsz sem megállni, sem befordulni és nem segit rajtad semmi!
Szerinted melyik a nagyobb baj?
Pár pár sorral lentebb mintha te irtad volna, hogy a kormányon érzed ha veszit a tapadás a hátulján pedig nem.
Ha ez valóban igy van nálad és nem vicc akkor sztem nézz el egy orvosi vizsgálatra, hogy egyáltalán alkalmas vagy e a vezetésre!
Vezetek egy ideje. Motorozok is. Szerinted, ha az amúgy sem tapadó hátsó kerekeidről megszűnik a terhelés (tudod előre billen a súlypont) mi történik? Kicsúszik a hátulja (ha nem veszed el a féket) Lehetsz te "fasza" gyerek de akkor is vagy neki mész az akadálynak, vagy megpördülsz. Igen, bambáknak való a DSC. (gondolom nem vezettél elektronika nélkül)
Próbáld ki a "tréninget" (én a "cégnél" próbáltam)