solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 11:10


tamas32 írta:
Totyasrac írta:
tamas32 írta: Sziasztok ! Autót szeretnék vásárolni kinéztem magamnak egyet és szeretném kikérni a véleményeteket. Még az lenne a kérdésem tényleg kijön 6 literből olyan 100-120 as tempónál ? A link neve


Tényleg elég csálé az eleje... Amúgy az én kétliteres automata benzinesem is elvan 100-nál 6 literből (140-nél meg 8-ból), szóval ha csak ez számít, jobban jársz egy 4 hengeres benzinessel, jóval kisebb a meghibásodás esélye.
Az árlista aljáról jó kocsit nem fogsz választani, hidd el.

Értem köszönöm válaszod !

Holnap ráérek megnézem ezt a bms-t..
Bár a képek alapján felejtős.



tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 11:06


Totyasrac írta:
tamas32 írta: Sziasztok ! Autót szeretnék vásárolni kinéztem magamnak egyet és szeretném kikérni a véleményeteket. Még az lenne a kérdésem tényleg kijön 6 literből olyan 100-120 as tempónál ? A link neve


Tényleg elég csálé az eleje... Amúgy az én kétliteres automata benzinesem is elvan 100-nál 6 literből (140-nél meg 8-ból), szóval ha csak ez számít, jobban jársz egy 4 hengeres benzinessel, jóval kisebb a meghibásodás esélye.
Az árlista aljáról jó kocsit nem fogsz választani, hidd el.

Értem köszönöm válaszod !


Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 20:11


tamas32 írta: Sziasztok ! Autót szeretnék vásárolni kinéztem magamnak egyet és szeretném kikérni a véleményeteket. Még az lenne a kérdésem tényleg kijön 6 literből olyan 100-120 as tempónál ? A link neve


Tényleg elég csálé az eleje... Amúgy az én kétliteres automata benzinesem is elvan 100-nál 6 literből (140-nél meg 8-ból), szóval ha csak ez számít, jobban jársz egy 4 hengeres benzinessel, jóval kisebb a meghibásodás esélye.
Az árlista aljáról jó kocsit nem fogsz választani, hidd el.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 19:25


tamas32 írta: Sziasztok ! Autót szeretnék vásárolni kinéztem magamnak egyet és szeretném kikérni a véleményeteket. Még az lenne a kérdésem tényleg kijön 6 literből olyan 100-120 as tempónál ? A link neve


az eleje is roggyant, azért került rá M-pack lökös. a bal hátsó ajtó alsó sarka is kiáll, szóval kaphatott valamit. szerintem ha megnézi egy hozzá értő, akkor kiderül nagyon zúzva volt. felejtős szerintem.

tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 18:30


Sziasztok ! Autót szeretnék vásárolni kinéztem magamnak egyet és szeretném kikérni a véleményeteket. Még az lenne a kérdésem tényleg kijön 6 literből olyan 100-120 as tempónál ? A link neve

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 12:18


jons írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
E46 320d után szeretnék egy E60-at abból is facelift, automata,bézs, 30xd érdekelne ha tud valaki hasonlót jóbőrbe az írjon

Köszi
Dani


Teljes jóindulattal kérdezem, hogy miért keresed a bajt magadnak? E60 nem műszaki remekmű, azonkívül automata, dízel és ráadásul x-es is... Ez még 46-ban sem életbiztosítás nemhogy e60-ban. Nézd meg mennyibe kerül egy szép e39 vagy e46, meg mennyibe kerül egy e60... ami fiatalabb és elvileg többet kéne hogy érjen a piacon.



A sok lepusztított hiteles szemetet lehet megvenni gombokért, ugyan ez van 46nál is...lehet venni 2004eset 1m-ért meg 2,5mért is. Ha egy normálisan szervizelt ápolt példányt vesz és még ő is foglalkozik vele nem fog csődbe menni. 46nál is belenyulhat a szarba. Én úgy vettem észre mindig azok szidják az e60/61-et akik a legolcsóbbat megveszik és már a keze-lába lóg, olyankor már nem tud jó autót csinálni belőle...itt is vannak tipushibák mint más tipusoknál és ismertek is.
Ha talál egy jó példányt sok örömet okoz.




jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 19:52


Danibattya írta: Sziasztok,
E46 320d után szeretnék egy E60-at abból is facelift, automata,bézs, 30xd érdekelne ha tud valaki hasonlót jóbőrbe az írjon

Köszi
Dani


Teljes jóindulattal kérdezem, hogy miért keresed a bajt magadnak? E60 nem műszaki remekmű, azonkívül automata, dízel és ráadásul x-es is... Ez még 46-ban sem életbiztosítás nemhogy e60-ban. Nézd meg mennyibe kerül egy szép e39 vagy e46, meg mennyibe kerül egy e60... ami fiatalabb és elvileg többet kéne hogy érjen a piacon.




elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 19:21


hil írta:
Weiland írta:

Hello,

Köszi a választ. Ha jól értem, akkor szinte "mindegy", hogy új vagy régi, a lényeg a futott km, (a sérülések egyértelmű probléma források lehetnek, azokat hagyjuk)? Az, hogy újabb konstrukció, nem mérvadó? Pl. a jelenlegi autóm (nem BMW) kb. 20-30.000km-enként biztosan kér valamiféle futóműelemet. Az ettől újabb generációhoz ugyan drágábbak ezek az alkatrészek (2x-3x), de 4-5x annyit elmennek gond nélkül, így összességében kevesebbet kell ráfordítani. A korábban írtakban valami ilyesmire gondoltam.

Ezek szerint hosszú távon - legyen ez 5-6 év - egy E46-ot még mindig kedvezőbb fenntartani, mint egy 1-est, vagy egy E90-est? Pedig a teljesítmény-igényemből már kezdtem leadni az 1-es miatt....

Zoli

Szia!
Bocsánat, de ez nem biztos, hogy így van! A mostani autók sajna hitványabbra lettek tervezve, szerintem pont azért, hogy ne legyenek annyira tartósak, a fogyasztói társadalom szellemében. Bár lehet, hogy tévedek.
Nem okoskodni akarok...
hil



Üdv

Sajnos általánosságban én is ezt tapasztalom MINDEN terméknél, hogy arra lett kitalálva, hogy megvedd, aztán gyorsan meg keljen venni a másikat is.
Ettől függetlenül én is azért a fiatalabb = biztos megbízhatóbb elv alapján választottam. Majd az idő igazol / vagy nem

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 16:45


Weiland írta:

Hello,

Köszi a választ. Ha jól értem, akkor szinte "mindegy", hogy új vagy régi, a lényeg a futott km, (a sérülések egyértelmű probléma források lehetnek, azokat hagyjuk)? Az, hogy újabb konstrukció, nem mérvadó? Pl. a jelenlegi autóm (nem BMW) kb. 20-30.000km-enként biztosan kér valamiféle futóműelemet. Az ettől újabb generációhoz ugyan drágábbak ezek az alkatrészek (2x-3x), de 4-5x annyit elmennek gond nélkül, így összességében kevesebbet kell ráfordítani. A korábban írtakban valami ilyesmire gondoltam.

Ezek szerint hosszú távon - legyen ez 5-6 év - egy E46-ot még mindig kedvezőbb fenntartani, mint egy 1-est, vagy egy E90-est? Pedig a teljesítmény-igényemből már kezdtem leadni az 1-es miatt....

Zoli

Szia!
Bocsánat, de ez nem biztos, hogy így van! A mostani autók sajna hitványabbra lettek tervezve, szerintem pont azért, hogy ne legyenek annyira tartósak, a fogyasztói társadalom szellemében. Bár lehet, hogy tévedek.
Nem okoskodni akarok...
hil



státusz Weiland

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 13:32


Totyasrac írta:
Weiland írta: Sziasztok!
Korban igen nagy a szórás és ezért is bizonytalanodtam el. Ennyivel "kevesebbet tudna" egy fiatal 1-es, vagy E90, mint egy E46 pl.? Ugyanakkor azt gondolom - lehet, hogy rosszul - hogy egy 5-6 éves autó fenntartása kevesebbe kerül, mint egy 10-12 évesé, modernebb, stb.
Nektek mi erről a véleményetek, tapasztalatotok? A fent említett típusok, hogyan viszonyulhatnak egymáshoz élmény/fenntartás/megbízhatóság terén?
Bocs, ha túl hosszúra sikeredett.. és köszi előre is a válaszokat.

Üdv.,
Zoli


Nos, egy kocsi árát több dolog határozza meg, nem csak a kor...
- Állapot (futásteljesítmény, törések száma/súlyossága - pl. 3 év alatt láttam már 8e km-t és 200e km-t is autóban, nem mindegy...)
- Felszereltség (motor, extrák)
- Fenntartási költség (egy E46-hoz sokkal olcsóbb a gumi, féktárcsa, kasztnielemek stb., tehát ezt szerintem rosszul látod, kivéve ha az új /5-6 éves/ jelentősen kevesebbet futott, mint a régebbi /10-12 éves/:!
- Általános megítélés (megbízhatóság főleg, de pl. a ritkasága is értéknövelő tényező lehet).

Szóval ha csak azt nézed, hogy vétel után cserélnél 4db gumit, első féktárcsákat betétekkel, vezérlés, olajak-szűrők, az mennyibe kerül listaáron valamely webshopban (Bárdi/Láng/Unix/InterCars/stb.) egy E46-ra, és mennyibe E90-ra vagy E39-re stb. anyagárban, lesz eltérés...


Hello,

Köszi a választ. Ha jól értem, akkor szinte "mindegy", hogy új vagy régi, a lényeg a futott km, (a sérülések egyértelmű probléma források lehetnek, azokat hagyjuk)? Az, hogy újabb konstrukció, nem mérvadó? Pl. a jelenlegi autóm (nem BMW) kb. 20-30.000km-enként biztosan kér valamiféle futóműelemet. Az ettől újabb generációhoz ugyan drágábbak ezek az alkatrészek (2x-3x), de 4-5x annyit elmennek gond nélkül, így összességében kevesebbet kell ráfordítani. A korábban írtakban valami ilyesmire gondoltam.

Ezek szerint hosszú távon - legyen ez 5-6 év - egy E46-ot még mindig kedvezőbb fenntartani, mint egy 1-est, vagy egy E90-est? Pedig a teljesítmény-igényemből már kezdtem leadni az 1-es miatt....

Zoli

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 21:41


Prof írta:
Ha ti minden alkatrészt a bárdihoz meg unixhoz azonosítjátok akkor nem irigylem azokat az autókat.


Miért is? Bosch trafóm a Bárdiból van, rosszabb az, mint a márkaszervizes Bosch trafó pl?
Ablaktörlő-lapátom Unixból van, szintén Bosch, abból különb van a BMW-szalonban?

Amúgy meg ezeknél nyilvános alkatrész-árak vannak, összehasonlíthatóak, a legtöbb autóhoz vannak cuccok. Az arányok nyilvánvalóan* ugyanazok, mint gyári alkatrészben, viszont olyanokhoz meg nem sokunknak van hozzáférése... Szóval megköszönném, ha kifejtenéd, mire célzol.


*: Hiába kell hasonló mennyiségű alapanyag/munka hasonló termékekhez, ha gyáriban az egyik 2x annyiba kerül, az utángyártottban is drágábban adják...

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 21:30


Totyasrac írta:
Weiland írta: Sziasztok!
Korban igen nagy a szórás és ezért is bizonytalanodtam el. Ennyivel "kevesebbet tudna" egy fiatal 1-es, vagy E90, mint egy E46 pl.? Ugyanakkor azt gondolom - lehet, hogy rosszul - hogy egy 5-6 éves autó fenntartása kevesebbe kerül, mint egy 10-12 évesé, modernebb, stb.
Nektek mi erről a véleményetek, tapasztalatotok? A fent említett típusok, hogyan viszonyulhatnak egymáshoz élmény/fenntartás/megbízhatóság terén?
Bocs, ha túl hosszúra sikeredett.. és köszi előre is a válaszokat.

Üdv.,
Zoli


Nos, egy kocsi árát több dolog határozza meg, nem csak a kor...
- Állapot (futásteljesítmény, törések száma/súlyossága - pl. 3 év alatt láttam már 8e km-t és 200e km-t is autóban, nem mindegy...)
- Felszereltség (motor, extrák)
- Fenntartási költség (egy E46-hoz sokkal olcsóbb a gumi, féktárcsa, kasztnielemek stb., tehát ezt szerintem rosszul látod, kivéve ha az új /5-6 éves/ jelentősen kevesebbet futott, mint a régebbi /10-12 éves/:!
- Általános megítélés (megbízhatóság főleg, de pl. a ritkasága is értéknövelő tényező lehet).

Szóval ha csak azt nézed, hogy vétel után cserélnél 4db gumit, első féktárcsákat betétekkel, vezérlés, olajak-szűrők, az mennyibe kerül listaáron valamely webshopban (Bárdi/Láng/Unix/InterCars/stb.) egy E46-ra, és mennyibe E90-ra vagy E39-re stb. anyagárban, lesz eltérés...



Ha ti minden alkatrészt a bárdihoz meg unixhoz azonosítjátok akkor nem irigylem azokat az autókat.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 19:19


YELLOW írta:
Totyasrac írta:
Weiland írta: Sziasztok!
Korban igen nagy a szórás és ezért is bizonytalanodtam el. Ennyivel "kevesebbet tudna" egy fiatal 1-es, vagy E90, mint egy E46 pl.? Ugyanakkor azt gondolom - lehet, hogy rosszul - hogy egy 5-6 éves autó fenntartása kevesebbe kerül, mint egy 10-12 évesé, modernebb, stb.
Nektek mi erről a véleményetek, tapasztalatotok? A fent említett típusok, hogyan viszonyulhatnak egymáshoz élmény/fenntartás/megbízhatóság terén?
Bocs, ha túl hosszúra sikeredett.. és köszi előre is a válaszokat.

Üdv.,
Zoli


Nos, egy kocsi árát több dolog határozza meg, nem csak a kor...
- Állapot (futásteljesítmény, törések száma/súlyossága - pl. 3 év alatt láttam már 8e km-t és 200e km-t is autóban, nem mindegy...)
- Felszereltség (motor, extrák)
- Fenntartási költség (egy E46-hoz sokkal olcsóbb a gumi, féktárcsa, kasztnielemek stb., tehát ezt szerintem rosszul látod, kivéve ha az új /5-6 éves/ jelentősen kevesebbet futott, mint a régebbi /10-12 éves/:!
- Általános megítélés (megbízhatóság főleg, de pl. a ritkasága is értéknövelő tényező lehet).

Szóval ha csak azt nézed, hogy vétel után cserélnél 4db gumit, első féktárcsákat betétekkel, vezérlés, olajak-szűrők, az mennyibe kerül listaáron valamely webshopban (Bárdi/Láng/Unix/InterCars/stb.) egy E46-ra, és mennyibe E90-ra vagy E39-re stb. anyagárban, lesz eltérés...


illetve az sem mindegy az eladónak mennyire sürgős az eladás. az, hogy sürgős, az több okból is fakadhat... nem biztos, hogy azonos árban van egy fiatal, akkor a fiatal az jobb is lesz.


Továbbá az se mindegy, hogy az eladó mennyire akarja az utolsó fityókát is kiszorítani az eladásból.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 18:40


Totyasrac írta:
Weiland írta: Sziasztok!
Korban igen nagy a szórás és ezért is bizonytalanodtam el. Ennyivel "kevesebbet tudna" egy fiatal 1-es, vagy E90, mint egy E46 pl.? Ugyanakkor azt gondolom - lehet, hogy rosszul - hogy egy 5-6 éves autó fenntartása kevesebbe kerül, mint egy 10-12 évesé, modernebb, stb.
Nektek mi erről a véleményetek, tapasztalatotok? A fent említett típusok, hogyan viszonyulhatnak egymáshoz élmény/fenntartás/megbízhatóság terén?
Bocs, ha túl hosszúra sikeredett.. és köszi előre is a válaszokat.

Üdv.,
Zoli


Nos, egy kocsi árát több dolog határozza meg, nem csak a kor...
- Állapot (futásteljesítmény, törések száma/súlyossága - pl. 3 év alatt láttam már 8e km-t és 200e km-t is autóban, nem mindegy...)
- Felszereltség (motor, extrák)
- Fenntartási költség (egy E46-hoz sokkal olcsóbb a gumi, féktárcsa, kasztnielemek stb., tehát ezt szerintem rosszul látod, kivéve ha az új /5-6 éves/ jelentősen kevesebbet futott, mint a régebbi /10-12 éves/:!
- Általános megítélés (megbízhatóság főleg, de pl. a ritkasága is értéknövelő tényező lehet).

Szóval ha csak azt nézed, hogy vétel után cserélnél 4db gumit, első féktárcsákat betétekkel, vezérlés, olajak-szűrők, az mennyibe kerül listaáron valamely webshopban (Bárdi/Láng/Unix/InterCars/stb.) egy E46-ra, és mennyibe E90-ra vagy E39-re stb. anyagárban, lesz eltérés...


illetve az sem mindegy az eladónak mennyire sürgős az eladás. az, hogy sürgős, az több okból is fakadhat... nem biztos, hogy azonos árban van egy fiatal, akkor a fiatal az jobb is lesz.

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 15:59


Weiland írta: Sziasztok!
Korban igen nagy a szórás és ezért is bizonytalanodtam el. Ennyivel "kevesebbet tudna" egy fiatal 1-es, vagy E90, mint egy E46 pl.? Ugyanakkor azt gondolom - lehet, hogy rosszul - hogy egy 5-6 éves autó fenntartása kevesebbe kerül, mint egy 10-12 évesé, modernebb, stb.
Nektek mi erről a véleményetek, tapasztalatotok? A fent említett típusok, hogyan viszonyulhatnak egymáshoz élmény/fenntartás/megbízhatóság terén?
Bocs, ha túl hosszúra sikeredett.. és köszi előre is a válaszokat.

Üdv.,
Zoli


Nos, egy kocsi árát több dolog határozza meg, nem csak a kor...
- Állapot (futásteljesítmény, törések száma/súlyossága - pl. 3 év alatt láttam már 8e km-t és 200e km-t is autóban, nem mindegy...)
- Felszereltség (motor, extrák)
- Fenntartási költség (egy E46-hoz sokkal olcsóbb a gumi, féktárcsa, kasztnielemek stb., tehát ezt szerintem rosszul látod, kivéve ha az új /5-6 éves/ jelentősen kevesebbet futott, mint a régebbi /10-12 éves/:!
- Általános megítélés (megbízhatóság főleg, de pl. a ritkasága is értéknövelő tényező lehet).

Szóval ha csak azt nézed, hogy vétel után cserélnél 4db gumit, első féktárcsákat betétekkel, vezérlés, olajak-szűrők, az mennyibe kerül listaáron valamely webshopban (Bárdi/Láng/Unix/InterCars/stb.) egy E46-ra, és mennyibe E90-ra vagy E39-re stb. anyagárban, lesz eltérés...