Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 17:02


kempelen írta:
Szakember!



most vadásszuk a szakembert, nem egyszerű... Kőröshegyről outsourcoljuk a specialistát

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 15:31


csbalu írta:
BalaBMW írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Tudom, hogy off de az ilyesmi engem is érdekelne. Speciel én a macskákkal szívok! Vettem már ultrahangos macska riasztót is, de 2 hét után visszavittem az üzletbe... Már nem tudom mit kezdjek velük, mert összeb.sszák az autót folyamatosan!! Az előző kocsimon a fényezést is összekarcolták ahogy lecsúszkáltak róla...


Légpuska


Szakember!



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 15:09


csbalu írta:
Légpuska


Esélytelen: valamikor sötétedés meg hajnal között érkezik, ha képes is lennék végigülni az éjszakát lesben állva: 1. kiszagol és nem jön; 2. nagyon fürge, és csak egy lövésem van.



BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 14:26


csbalu írta:
BalaBMW írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Tudom, hogy off de az ilyesmi engem is érdekelne. Speciel én a macskákkal szívok! Vettem már ultrahangos macska riasztót is, de 2 hét után visszavittem az üzletbe... Már nem tudom mit kezdjek velük, mert összeb.sszák az autót folyamatosan!! Az előző kocsimon a fényezést is összekarcolták ahogy lecsúszkáltak róla...


Légpuska


A kertváros szépsége, hogy mindenki belát mindenki kertjébe... Gondoltam már valami csapdára is de ugye a rohadék olyan hangosan nyivákolna, hogy felébredne rá mindenki... Méreg? Az is sz@r ha valaki rájön (pl a szomszédok látják a mérget a kertben)... És a rohadékok csak valamikor éjjel jönnek ezért nehéz megfogni őket...

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 13:35


BalaBMW írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Tudom, hogy off de az ilyesmi engem is érdekelne. Speciel én a macskákkal szívok! Vettem már ultrahangos macska riasztót is, de 2 hét után visszavittem az üzletbe... Már nem tudom mit kezdjek velük, mert összeb.sszák az autót folyamatosan!! Az előző kocsimon a fényezést is összekarcolták ahogy lecsúszkáltak róla...


Légpuska

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 13:31


Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Tudom, hogy off de az ilyesmi engem is érdekelne. Speciel én a macskákkal szívok! Vettem már ultrahangos macska riasztót is, de 2 hét után visszavittem az üzletbe... Már nem tudom mit kezdjek velük, mert összeb.sszák az autót folyamatosan!! Az előző kocsimon a fényezést is összekarcolták ahogy lecsúszkáltak róla...


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 12:58


Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...


Légpuska vagy ragasztócsík amibe beleragad, van specko erre való




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 07. csütörtök, 12:58


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 10:52


jons írta:
Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen


Megnézem, hogy a BMW M Power Meter appom tud-e lassulást mérni, de elvileg csak gyorsulást (plusz értéket) tud.

További örömhír, hogy amikor felemelték az autót, spriccelt belőle a gázolaj - tegnap éjszaka elrágta a mocskos is szardarab geci nyest az üzemanyagcsövet.
Nem tudtok rá valami hatékony megoldást?

Kutyaszőr, emberi haj, spray, nyestriasztó hang --> 1-2 éjszakán át működtek, majd rájött, hogy semmi gáz, és leszarja
Patkánycsapda: rájött, hogy ki kell cselezni, az egyikből ki tudja halászni a kaját, a másikat meg elkerüli (az egyszer rácsapott a lábára, tele volt szőrrel)
Élvefogó nyestcsapda: hiába teszem be a csalit, túl óvatos...

Ezek nem működnek, állítólag a patkánymérget meg nem eszi meg, és nem is nyírná ki...

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 09:47


Coyote írta: Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton


Mutassál majd képet, meg fékezési adatokat is kérek, "g" erővel mindennel! Csak precizen

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 07. csütörtök, 09:11


Reggel megérkeztek a powerdiscek, délután már rajta figyelnek a gépállaton

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 09:16


Alesi írta:
csbalu írta: Textar betétek hátra betéve 7700volt a szett (nagy kevezménnyel) kopásjelző nem volt épp raktáron az majd utólag lesz betéve.


Szia! Nekem van egy Textar hátsó kopásjelzőm eladó ha kell


Érdekel írok pü-t

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 09:05


csbalu írta: Textar betétek hátra betéve 7700volt a szett (nagy kevezménnyel) kopásjelző nem volt épp raktáron az majd utólag lesz betéve.


Szia! Nekem van egy Textar hátsó kopásjelzőm eladó ha kell

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 08:48


csbalu írta: Textar betétek hátra betéve 7700volt a szett (nagy kevezménnyel) kopásjelző nem volt épp raktáron az majd utólag lesz betéve.


Hol rakattad be a fékbetéteket és mennyiért(munkadíj)?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 06. szerda, 08:48

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 06. szerda, 08:07


Textar betétek hátra betéve 7700volt a szett (nagy kevezménnyel) kopásjelző nem volt épp raktáron az majd utólag lesz betéve.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 17:36


lorand007 írta: Tiszteletem, mennyi is a megendeget kopas ertek elol/hatul? köszönöm


Ha az első 22mm a gyári akkor 19,6 a minimum. Hátsó gyári 19mm akkor 16,6. Ha tömör tárcs van hátul akkor a gyári 10mm és 7,6 a legkissebb megengedett vastagság.