Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/food-smiley-004.gif)
Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt ![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_smile.gif)
természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.
üdw
z
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/36_1_11.gif)
Köszi! És a betétek mennyire gyorsan kopnak, kellett már cserélned? Mert a hatékonyság ára általában a nagyon kopás... És persze nem szeretnék 30ezrenként betétet cserélni.
pontosan ezért kell figyelni az összeillő szettekre! a kopás miatt.
én nem vettem észre h gyorsabban fogyna. sőt.
anyu opeljében 40.000km-es korára az origi gyári fékbetétek megették az origi gyári tárcsákat...
80.ezernél az ATE szett hibátlan volt!
az is számít nagyon h a magasabb széntertalmú tárcsa jobban vezeti a hőt és előbb lehűl!
ha nem izzzik nem is kopik annyira.
még egy fontos különbség!
gyári fékkel 2szer (autópályán) 140ről való nagy fékezés után harmadik alkalommal már szinte meg sem akar állni a kocsi (mert ugye elmelegedett) az ATE szettel ilyen nincs. mert fog a fék!
hajrá!