SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:58


Coyote írta:
YELLOW írta:
nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.


Köszi a szavazatokat.

A legfontosabb kritériumok:

1. A gyárival egyenlő mértékben, vagy annál jobban fogjon (érezhetően, nem "elméletileg")
2. NE RÁZZON
3. NE NYIKOROGJON
4. ne kopjon jelentősen jobban a gyárinál (azaz ne feleannyit bírjanak a betétek)

Értelemszerűen a tárcsához passzoló betéteket vásárolnám hozzá. A durvább kopást még feláldozom a hatékonyság oltárán, de a rázást vagy nyikorgást nem tolerálnám...


1 éve van fent nekem, nem látom rajta durva kopást, a betéten sem.
1x a 7esen balcsi felé volt egy kövérebb fék, mondjuk 145-ről 65-re.
Se nyikorgás, se rázás, semmi nincs vele.
Régi tárcsa a végén már nyikogott kicsit, eléggé bosszantott.Pedig gyári volt...




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:53


YELLOW írta:
nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.


Köszi a szavazatokat.

A legfontosabb kritériumok:

1. A gyárival egyenlő mértékben, vagy annál jobban fogjon (érezhetően, nem "elméletileg")
2. NE RÁZZON
3. NE NYIKOROGJON
4. ne kopjon jelentősen jobban a gyárinál (azaz ne feleannyit bírjanak a betétek)

Értelemszerűen a tárcsához passzoló betéteket vásárolnám hozzá. A durvább kopást még feláldozom a hatékonyság oltárán, de a rázást vagy nyikorgást nem tolerálnám...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:45


SirToma írta:
Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió


Most nézd meg! Köszi a köszit!
Coyote és a fék


Ez igen!

TÖBBIEK: SZAVAZZATOK A FENTI LINKEN!


Szavaztam, nálam az Ate power a befutó.
Az van elöl már 1 éve, és tényleg nagyon jó.
Idén hátra is az kerül....


nekem is Power van. viszont nekem az Unix-tól lett rendelve, és ráz. mondjuk most már nem annyira. hallottam, hogy sok gagyi van belőle. fogni fog, azzal nincs baj. szerintem M.Attilától rendelj.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:43


Coyote írta:
jons írta:
Coyote írta:
Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió


Most nézd meg! Köszi a köszit!
Coyote és a fék


Ez igen!

TÖBBIEK: SZAVAZZATOK A FENTI LINKEN!


Szavaztam, nálam az Ate power a befutó.
Az van elöl már 1 éve, és tényleg nagyon jó.
Idén hátra is az kerül....

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:45


jons írta:
Coyote írta:
Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió


Most nézd meg! Köszi a köszit!
Coyote és a fék


Ez igen!

TÖBBIEK: SZAVAZZATOK A FENTI LINKEN!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:30


Coyote írta:
Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió


Most nézd meg! Köszi a köszit!
Coyote és a fék

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 28. hétfő, 11:31

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:24


YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Annyit hozzátennék, hogy a kopás nagy mértékben függ a használattól.
De nekem (szinte csak Bp-en járok, gyári alkatrészeket veszek)
30e km-t bír az első betét,
Az első tárcsa 60e km-t.
A hátsó szett a dupláját.

Tudja valaki ki a fékbetét/tárcsa beszállítója a BMW-nek? (esetleg Textar?)


már írtam visszább, hogy E46-nál a Jurid volt a gyári beszállító. Bár az ATE sem kizárt, mivel a fékrendszer is ATE.


Biztos elkerülte a figyelmem.
Köszi


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:23


jons írta:
Coyote írta:
Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt


Parancsolj:
Coyote szavazása


Ment a köszönet! Mondjuk ha márkákat soroltál volna, még jobb lett volna, persze tudom, kussoljak, ingyen volt, jons-féle shareware verzió

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:20


Coyote írta:
Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt


Parancsolj:
Coyote szavazása

Egyébként ahogy néztem kedvesség nélkül: 25 a tárcsa, 15 a hozzávaló betét. És gondolom ezek csak hogy az élmény meglegyen tárcsára vonantkoznak nem tengelyre.




Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. május 28. hétfő, 11:30

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 10:25


ZoliE36Compact írta:
még egy fontos különbség!
gyári fékkel 2szer (autópályán) 140ről való nagy fékezés után harmadik alkalommal már szinte meg sem akar állni a kocsi (mert ugye elmelegedett) az ATE szettel ilyen nincs. mert fog a fék!
hajrá!


3x 180-ról lefékeztem állóra próba képen (gyári cucc). Simán megállt ahogy kell és azóta is tökéletes. Szerintem nálad valami gond volt a gyári szettel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 10:21


jencispy írta: Sziasztok!

Annyit hozzátennék, hogy a kopás nagy mértékben függ a használattól.
De nekem (szinte csak Bp-en járok, gyári alkatrészeket veszek)
30e km-t bír az első betét,
Az első tárcsa 60e km-t.
A hátsó szett a dupláját.

Tudja valaki ki a fékbetét/tárcsa beszállítója a BMW-nek? (esetleg Textar?)


már írtam visszább, hogy E46-nál a Jurid volt a gyári beszállító. Bár az ATE sem kizárt, mivel a fékrendszer is ATE.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 10:11


ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z


Köszi! És a betétek mennyire gyorsan kopnak, kellett már cserélned? Mert a hatékonyság ára általában a nagyon kopás... És persze nem szeretnék 30ezrenként betétet cserélni.



pontosan ezért kell figyelni az összeillő szettekre! a kopás miatt.
én nem vettem észre h gyorsabban fogyna. sőt.
anyu opeljében 40.000km-es korára az origi gyári fékbetétek megették az origi gyári tárcsákat...
80.ezernél az ATE szett hibátlan volt!
az is számít nagyon h a magasabb széntertalmú tárcsa jobban vezeti a hőt és előbb lehűl!
ha nem izzzik nem is kopik annyira.
még egy fontos különbség!
gyári fékkel 2szer (autópályán) 140ről való nagy fékezés után harmadik alkalommal már szinte meg sem akar állni a kocsi (mert ugye elmelegedett) az ATE szettel ilyen nincs. mert fog a fék!
hajrá!


Engem azért az vígasztal hogy 140ről még soha nem kellett 3x egymás után satuznom vagy hosszú nagyot fékeznem. Amúgy pedig 140nél a menetszél szerintem pár másodperc alatt hűti vissza a tárcsákat. Ha a DTM-ben nyomnánk számítana, utcán szinte semmit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 10:02


Sziasztok!

Annyit hozzátennék, hogy a kopás nagy mértékben függ a használattól.
De nekem (szinte csak Bp-en járok, gyári alkatrészeket veszek)
30e km-t bír az első betét,
Az első tárcsa 60e km-t.
A hátsó szett a dupláját.

Tudja valaki ki a fékbetét/tárcsa beszállítója a BMW-nek? (esetleg Textar?)

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 09:53


Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z


Köszi! És a betétek mennyire gyorsan kopnak, kellett már cserélned? Mert a hatékonyság ára általában a nagyon kopás... És persze nem szeretnék 30ezrenként betétet cserélni.



pontosan ezért kell figyelni az összeillő szettekre! a kopás miatt.
én nem vettem észre h gyorsabban fogyna. sőt.
anyu opeljében 40.000km-es korára az origi gyári fékbetétek megették az origi gyári tárcsákat...
80.ezernél az ATE szett hibátlan volt!
az is számít nagyon h a magasabb széntertalmú tárcsa jobban vezeti a hőt és előbb lehűl!
ha nem izzzik nem is kopik annyira.
még egy fontos különbség!
gyári fékkel 2szer (autópályán) 140ről való nagy fékezés után harmadik alkalommal már szinte meg sem akar állni a kocsi (mert ugye elmelegedett) az ATE szettel ilyen nincs. mert fog a fék!
hajrá!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 09:46


ZoliE36Compact írta:
Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z


Köszi! És a betétek mennyire gyorsan kopnak, kellett már cserélned? Mert a hatékonyság ára általában a nagyon kopás... És persze nem szeretnék 30ezrenként betétet cserélni.