ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 09:27


Coyote írta:
ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt




természetesen drágább, de nem vészes! számomra a biztonság nem lehet pénz kérdés!
20-30%al biztos többet pengetsz ki de ha egyetlenegyszer is számít majd hogy 5méterrel előbb állsz meg(modjuk egy zebra tele gyerekkel...) már megérte.
bárhol beszerezhető, mindennapos dolog. akár még készleten is lehet unix-bárdi-láng-start-stb. alkatrészforgalmazónál. csak nem szokták ajánlani mert általában a MAGYAR mindig a lehető legolcsóbbat akarja megvenni.
szóval ha van kedvenc autósboltod, bátran mennj oda, biztos be tudják szerezni, nem különleges dolog.
sztem nagyon fontos és lényeges h a betét is hozzávaló legyen!!!
most belemehetnék az anyagsűrűségekbe és egyebek, de jobb ha elhiszed hogy a gyár a saját
tárcsájához fejleszti a saját betéteit, és ez így együtt a leghatékonyabb.

üdw
z


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 09:14


ZoliE36Compact írta:
ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.



Ez drágább vagy olcsóbb a gyárinál? Honnan szerezhető be?
Köszi a tippet, és várom mások véleményét is! Nyitnék egy szavazást, de nem tudok itt



ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 18:29


az első fékekről beszélünk - a hátsók teljesen jók, még a betéteket sem kell cserélnem. [/quote]



ha elfogadsz ajánlatot.
én már több autómba (még anyukám opeljébe is!!! ) ATE power disc-et raktam a hozzá való ate betéttel együtt. magasabb széntartalom-jobb hűtés-és nagyon fog! (nem összekeverendő a sima ate tárcsával!)
plusz még metszett is ,és nagyon jól is néz ki. de a fő h eddig mindig rövidebb fékutat produkáltam vele mint a GYÁRI szettekkel.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 27. vasárnap, 18:30

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 18:18


Coyote írta:
az első fékekről beszélünk - a hátsók teljesen jók, még a betéteket sem kell cserélnem.


akkor is, csak a -0.5 nélkül.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 27. vasárnap, 18:19

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 16:09


jons írta:
Coyote írta:
No para, csak kényelmi (időbeosztás) okokból vártam volna. De lementem megnézni a tárcsákat, és úgy döntöttem, hogy nem várogatok vele. Más mondjuk még simán szabályoztatná...


Akkor szabályoztasd fel, ha méreten lesz... -0.5 oldalanként még belefér. Nincs akkora terhelés, mint elöl. Ne költs ha nem muszáj... mondjuk ezt csak én mondom.
A hátsó tárcsák cseréjekor viszont szerintem már érdemes a kézifék dolgait is kicserélni.


az első fékekről beszélünk - a hátsók teljesen jók, még a betéteket sem kell cserélnem.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 15:54


Coyote írta:
No para, csak kényelmi (időbeosztás) okokból vártam volna. De lementem megnézni a tárcsákat, és úgy döntöttem, hogy nem várogatok vele. Más mondjuk még simán szabályoztatná...


Akkor szabályoztasd fel, ha méreten lesz... -0.5 oldalanként még belefér. Nincs akkora terhelés, mint elöl. Ne költs ha nem muszáj... mondjuk ezt csak én mondom.
A hátsó tárcsák cseréjekor viszont szerintem már érdemes a kézifék dolgait is kicserélni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:29


csbalu írta:

Egy dologgal ne baszakodjatok a fékkel!! Komolyan mondom, azzal NE! Mennyiért cseréli ki most a szerelő Neked a betéte meg a tárcsákat? 5000ért? Ezért ne kockáztass még 12.000km-t. Csináltasd meg légy szíves!


ez igaz. anno én is lecseréltem, pedig nagyon nem kellett volna.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:28


csbalu írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg


a lényeg, ha mondjuk a tárcsának van 1mm-es válla, akkro a betét vastagsága legyen legalább 2mm, akkor nem fog felfeküdni. de ugye a betét jobban kopik, mint a tárcsa, így sűrűbben kell figyelgetni ezeket a méreteket. mert véletlen felfekszik a vállra, oszt nem elsz fékerő. persze függ a hátsó traktus állapotától is.


Köszi a tippeket. A hátsó fék meglepően jó állapotban van, még betétcserére sem szorul.


Egy dologgal ne baszakodjatok a fékkel!! Komolyan mondom, azzal NE! Mennyiért cseréli ki most a szerelő Neked a betéte meg a tárcsákat? 5000ért? Ezért ne kockáztass még 12.000km-t. Csináltasd meg légy szíves!


No para, csak kényelmi (időbeosztás) okokból vártam volna. De lementem megnézni a tárcsákat, és úgy döntöttem, hogy nem várogatok vele. Más mondjuk még simán szabályoztatná...

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:21


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg


a lényeg, ha mondjuk a tárcsának van 1mm-es válla, akkro a betét vastagsága legyen legalább 2mm, akkor nem fog felfeküdni. de ugye a betét jobban kopik, mint a tárcsa, így sűrűbben kell figyelgetni ezeket a méreteket. mert véletlen felfekszik a vállra, oszt nem elsz fékerő. persze függ a hátsó traktus állapotától is.


Köszi a tippeket. A hátsó fék meglepően jó állapotban van, még betétcserére sem szorul.


Egy dologgal ne baszakodjatok a fékkel!! Komolyan mondom, azzal NE! Mennyiért cseréli ki most a szerelő Neked a betéte meg a tárcsákat? 5000ért? Ezért ne kockáztass még 12.000km-t. Csináltasd meg légy szíves!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:18


Ajtóval azt csinálsz amit akarsz, az a lényeg, hogy a gyújtást rakd rá és kész, kb fél perc és elalszik.

Coyote írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.



hát nem tudom BMW-nél, hogy van, de off autónál ritka hülye hangja lesz fékezésnél... csupán ezért mondtam.


hangja még nincs, a LED meg nem zavar. Mondjuk annak utánanézek, hogy hogyan lehet resetelni, ha lehet egyáltalán.

Szerk: meg is néztem. Nyitva hagyom a sofőr felőli ajtót, gyújtást ráad, 25 mp múlva eltűnik, majd nem jön elő többé (amíg durvát nem fékezek). LOL, ki is próbálom





hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:13


Coyote írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.



hát nem tudom BMW-nél, hogy van, de off autónál ritka hülye hangja lesz fékezésnél... csupán ezért mondtam.


hangja még nincs, a LED meg nem zavar. Mondjuk annak utánanézek, hogy hogyan lehet resetelni, ha lehet egyáltalán.


Ha ki van cserélve, megszünik a jelzés a műszerfalon.
YELLOW off autóknál alkalmaznak akusztikus kopásjelzőt (meghajlított acéllemez, ami a tárcsába érve tipustól függően rezeg/visít). Annak van idióta hangja.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:09


YELLOW írta:
jrtom írta: Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.



hát nem tudom BMW-nél, hogy van, de off autónál ritka hülye hangja lesz fékezésnél... csupán ezért mondtam.


hangja még nincs, a LED meg nem zavar. Mondjuk annak utánanézek, hogy hogyan lehet resetelni, ha lehet egyáltalán.

Szerk: meg is néztem. Nyitva hagyom a sofőr felőli ajtót, gyújtást ráad, 25 mp múlva eltűnik, majd nem jön elő többé (amíg durvát nem fékezek). LOL, ki is próbálom



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 27. vasárnap, 13:12

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:08


jrtom írta: Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.



hát nem tudom BMW-nél, hogy van, de off autónál ritka hülye hangja lesz fékezésnél... csupán ezért mondtam.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:08


YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg


a lényeg, ha mondjuk a tárcsának van 1mm-es válla, akkro a betét vastagsága legyen legalább 2mm, akkor nem fog felfeküdni. de ugye a betét jobban kopik, mint a tárcsa, így sűrűbben kell figyelgetni ezeket a méreteket. mert véletlen felfekszik a vállra, oszt nem elsz fékerő. persze függ a hátsó traktus állapotától is.


Köszi a tippeket. A hátsó fék meglepően jó állapotban van, még betétcserére sem szorul.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:02


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg


a lényeg, ha mondjuk a tárcsának van 1mm-es válla, akkro a betét vastagsága legyen legalább 2mm, akkor nem fog felfeküdni. de ugye a betét jobban kopik, mint a tárcsa, így sűrűbben kell figyelgetni ezeket a méreteket. mert véletlen felfekszik a vállra, oszt nem elsz fékerő. persze függ a hátsó traktus állapotától is.