YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2023-07-26 20:06 Kopogás hátulról.

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: Sziasztok
Nekem is van ez a koppano hang,de nekem nem gàzadàsra,csak random kopan egyet néha jobb hátulról.csapàgy csere utàn.Valakinek valami megoldàs?


nem fordult el a rugó?
vagy a csapágycsere mennyire sikerült drasztikusra? ha melegíteni kellett, akkor lehet valamelyik lengőkar szilent megadta magát.


Nem melegítetem,rúgot nem bantotam.holnap megint szètszedem kézifék szerkezetig(előző autom 10èvig volt nem volt ilyen hiba



Fèltengely csinàlhat ilyet vagy az ha rossz mindig csinàlnà?



az terhelésváltásra inkább. de az felemelve könnyen kiszűrhető.

YELLOW Elküldve: 2023-07-22 22:06 Kopogás hátulról.

kecsurobi írta: Sziasztok
Nekem is van ez a koppano hang,de nekem nem gàzadàsra,csak random kopan egyet néha jobb hátulról.csapàgy csere utàn.Valakinek valami megoldàs?


nem fordult el a rugó?
vagy a csapágycsere mennyire sikerült drasztikusra? ha melegíteni kellett, akkor lehet valamelyik lengőkar szilent megadta magát.

YELLOW Elküldve: 2023-05-22 20:28 Társalgó

Kopasz1995 írta: Sziasztok kéne egy nagyon nagy segítség BMW E 46 három 20 D 110 kW euró 4
Kartergáz problémám van túl nagy és visszanyomja a motorból az olajat nagyobb fordulaton
A szelepfedél végén lévő 30 mm-es kartergáz cső ami vissza van vezetve abból jön elég nagy kartergáz de nem tudom hogy miért valakinek valami ötlete mert már volt cserélve a kartergáz FILTER tiszta újra új olaj új filterek mindenhol már nem tudom elképzelni mi lehet a baj
Egyik napról a másikra jött a probléma


hát, mert pl eltört az egyik kompresszió gyűrű valamelyik hengeren. és vagy valami hasonló.
kompressziót kellene mérni minden hengerben.

YELLOW Elküldve: 2023-05-20 21:33 világításmodul programozása

Gabee írta:
YELLOW írta:
Gabee írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy e46 320d-n,be lehet-e valahogy programozni hogy nyitáskor és záráskor villanjanak az irányjelzők?
Ha igen,akkor mennyire bonyolult a művelet és mi kellene hozzá?
Köszönöm!


be lehet. ha nincs riasztó, akkor aktiválni kell, bár hibát fog emiatt dobni, de azt csak diagon lehet majd látni. aztán aktiválni kell a villanást, nyitásra és zárásra is.
hát megfelelő kábel és program kell hozzá. fogalmam sincs, hogy ezek a BT-s OBD cuccok, amik telefonnal is mennek, mennyire tudják ezt lekezelni.


Szia!
Köszi a választ!
Riasztó nincs,teljesen gyári az autó.
Bluetooth-s OBD cuccom nincs.
BMW inpa programom van a hozzá kapott kábellel együtt.
Az megfelel ehhez a programozáshoz vagy más program kell hozzá?


INPA nem programozásra való. de a kábel jó lehet, de valószínű még az INPA-hoz is kellene alakítani rajta.

YELLOW Elküldve: 2023-05-19 19:53 Fékjavítás

trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, segítséget kérnék. E36 1.6 önindító csere után visszaraktam a szívósort meg minden kütyüt, viszont azóta nincs fékem. Olyan mintha leállított motornál lépnék a fékre, tök kemény a pedál és csak minimális fékerő van. Ha pörgetem a motort, akkor egy kicsit beljebb megy a fékpedál.(a vákum csövet is visszaraktam). Merre lehet a hiba? Köszönöm előre is!


ha nem jár a motor, az a jó, ha felkeményedik a pedál pumpálásra. úgy tartod, mikor kemény, és indítasz. ha induláskor szépen beljebb megy a pedál, akkor tökéletes a rendszer. így kell működnie. korábban lehet egy cső nem volt rádugva, vagy repedt volt és nem ment a fékrásegítőd.

Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam, Járó motornál is kemény marad a pedál, Nincs rásegítésem...
ui.: Az alapjáratom is elment.


jah, hát ezért mert akkor falsot szív. vagy fékrásegítő és a szívócső közti cső lyukadt ki, vagy maradt ki, vagy maga a fékrásegítő vákuumdobja ment tönkre.

YELLOW Elküldve: 2023-05-19 17:44 világításmodul programozása

Gabee írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy e46 320d-n,be lehet-e valahogy programozni hogy nyitáskor és záráskor villanjanak az irányjelzők?
Ha igen,akkor mennyire bonyolult a művelet és mi kellene hozzá?
Köszönöm!


be lehet. ha nincs riasztó, akkor aktiválni kell, bár hibát fog emiatt dobni, de azt csak diagon lehet majd látni. aztán aktiválni kell a villanást, nyitásra és zárásra is.
hát megfelelő kábel és program kell hozzá. fogalmam sincs, hogy ezek a BT-s OBD cuccok, amik telefonnal is mennek, mennyire tudják ezt lekezelni.

YELLOW Elküldve: 2023-05-19 14:48 Fékjavítás

trebi69 írta: Sziasztok, segítséget kérnék. E36 1.6 önindító csere után visszaraktam a szívósort meg minden kütyüt, viszont azóta nincs fékem. Olyan mintha leállított motornál lépnék a fékre, tök kemény a pedál és csak minimális fékerő van. Ha pörgetem a motort, akkor egy kicsit beljebb megy a fékpedál.(a vákum csövet is visszaraktam). Merre lehet a hiba? Köszönöm előre is!


ha nem jár a motor, az a jó, ha felkeményedik a pedál pumpálásra. úgy tartod, mikor kemény, és indítasz. ha induláskor szépen beljebb megy a pedál, akkor tökéletes a rendszer. így kell működnie. korábban lehet egy cső nem volt rádugva, vagy repedt volt és nem ment a fékrásegítőd.

YELLOW Elküldve: 2023-05-18 22:25 világításmodul programozása

hil írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy lehet a scanner 1.4 -el a nappali mentfényt bekapcsolni? Amit szeretnék: hátsó helyzetjelző, rendszám világítás működjön és a fényszóró úgy 40%-os fénnyel világítson.


szia! én azzal nem tudtam ilyen, csak NCS Expert-tel.
de lehetséges, a refinek 5 és 6V-os beállítási lehetősége van. mondjuk az 5V olyan 40% cirka.
pontosan már nem emlékszem, de hátul sedan-al elég nyomin tudja, a hátsó US-t kell aktiválni, de nekem akkor az volt, hogy a bal hátsó lámpa 3 eleméből a bal szélső egység világított csak, a jobb oldali lámpában a középső egység, tehát felemásan. nem tudom touring-nál mit mutatna. de lehet van hátsó DRL is. rég nem néztem már. de amúgy ha első DRL lenen csak aktív, akkor helyzetjelzőn hagyod és kész. a DRL aktív marad amíg tompítottat nem kapcsolsz. mondjuk ha automata állásban akarod, akkor valóban aktiválni kell. de ezt ki kellene még silabizálni. ha felém járnál... ránézhetnénk. bár már én is hétköznap dolgozom minden nap és nem helyben, hanem Miskolcon.

YELLOW Elküldve: 2023-05-06 16:44 E46 TÍPUSHIBÁK

zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!


igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.


Üdv! Akkor az első reggeli indításnál is az üzemanyag szivattyú hibája miatt rövid ideig szaggat, rángat (néha le is áll), de utána rendesen indul. Nem kap az indításhoz elég üzemanyagot? Persze mérni kell a nyomást. Lehet a tankot is ki kell takarítani 18 év után. Nehéz rendes szerelőt találni itt Kecskemét, Kiskunfélegyháza környékén. A szervízben az első 5 évben (Kecskemét Formont) folyamatosan átbasztak+nem értenek hozzá!!Oda nem viszem már 10 éve.


igen az első indítás is lehet attól rossz.
csináld meg azt ilyen reggeli indításnál, hogy ráadod a gyújtást, de nem indítasz, majd leveszed, megint ráadod vár picit, leveszed, majd harmadjára is ráadod, vársz és indítasz. ha akkor nem produkálja a rángatást leállást, akkor az szintén garancia arra, hogy a pumpa halódik.

YELLOW Elküldve: 2023-05-05 19:38 E46 TÍPUSHIBÁK

zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!


igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.

YELLOW Elküldve: 2023-04-27 22:20 E46 TÍPUSHIBÁK

zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.

YELLOW Elküldve: 2023-04-26 21:05 E46 TÍPUSHIBÁK

zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.

YELLOW Elküldve: 2023-04-26 17:48 E46 TÍPUSHIBÁK

zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.

YELLOW Elküldve: 2023-04-07 22:55 Autómata váltó hibakód

Adammmx írta: Sziasztok.
Automataváltó anomália problémám van.
Kevés gáznál probléma nélkül üzemel a váltó..
de mihelyt több nyomatékra van szükség például egy előzésnél vagy egy 100km/h feletti gyorsításnál a váltó mint ha nem tudná milyen sebességet válasszon és nincs erő.
Ha a motor fordulat 6ezren is van.. egyszerűen nem viszi át a kerekekre.
Egy hibakódot sem dobott ki.. levolt olvasva minden vezérlő egység. a váltó vezérlő egység is..
Ehhez tartozó hiba lehet talán a fő ventilátor állandó járása (hideg indításnál egyből kapcsol)
Szervízkönyv alapján a váltóolajnak még jónak kéne lennie.. de le fogom cserélni.
Csak érdekelt hátha találkozott valaki hasonló hibával.


ha a váltóolaj csere nem oldja meg, akkor valószínű a wandler-t kell cserélni. de nem ártana az osztóműt átnézni egy szakival, mert abban se cserélnek sose olajat és bizony a benne lévő kuplung tárcsák elkopnak. egyébként ez mondhatni típushiba.

YELLOW Elküldve: 2023-03-20 22:21 Társalgó

Robi1990 írta: Sziasztok! Lenne egy olyan problémám e60 525i m54 192hp.autom ha bemelegszik 103°c ra a hűtőviz az alapjarat fel le beingadozik es a motor leáll. Kiporgés gatlo sárga jelzéset mutatja majd 1perc elteltével indul.
A segítséget előre is köszi!


diag, és élőadat. minek találgatni? jó pár hiba eszembe jut. és ami eszembe jut, azt diaggal vagy élő adatban meg lehet látni.
nekem speciel nincs időm, hogy mindegyikről részletesen írjak. viszont gazdaságosabb, mintha találgatnánk, aztán ki tudja melyik a jó megoldás.
egy sima test kábel kontakt hibától kezdve bármi lehet. főtengely jeladó, valamelyik szenzor false jele, stb.