státusz Sycora

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:47


hil írta:
Sycora írta:
jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

Bárkit vihetsz, a motor belébe nem lát bele!




Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:41


hil írta:
RePTaiL írta:
Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik

Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.



Hil!
Ezzel az okfejtéseddel nincs semmi baj véleményem szerint és teljesen igazat adok neked! De akkor miért kellett pár hozzászólással korábban zsigerből úgy nyilatkoznod, mint aki gyűlöli a dízelt?
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad. Hidd el a benzinesre sem fog még a német sem költeni egy petákot sem 3-4 évig, ahogy írtad. Sőt az angol hagyja hogy -25 ezer mérföld legyen a szervízintervallum kijelzőjén és bár ott sem mindenki tróger, el is hiszem a számot a kijelzőn. Ez barátok között is 40 ezer kilométer úgy, hogy nem szervizeltette a kocsit, plusz mennyit ment vele míg mínuszban kezdett el számolni....



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:41


YELLOW írta:
kempelen írta: Majd ha fordítva lenne és ugyanilyen faszán megbízhatóak lennének a kerepelő 18i-k majd talán akkor....



mit értesz a kerepelő 18i-n?


azt érti, hogy kerep-kerep. És igaza is van! Van egy érdekes hangja, de ezt főleg a DISA-nak tudom be.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:36


Sycora írta:
jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

Bárkit vihetsz, a motor belébe nem lát bele!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:35


RePTaiL írta:
Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik

Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.



Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:32


Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


Mire figyelj? Dízelmotor és tartozékai nagyon érzékenyek, tehát, ha sokáig szeretnéd használni, akkor hidegindítás után rögtön ne indulj el vele, hanem várj egy-két percet! Pl.: Helyezd magad kényelembe, ellenőrizd a műszereket, stb. Indulás után - én legalábbis így csinálom- 2000-ig nyugdíjas tempóban gyorsíts, majd válts. aztán, az üzemi hőfok elérése után bátrabban. Leállítás előtt szintén várj egy kicsit! (Pl, ha versenymenetben mentél fel Kékestetőre, ne állítsd le azonnal; mintha te futottál volna fel, hadd fújja ki magát.
S a rendszeres karbantartásról, szervizelésről se feledkezz meg!
Enyémben még nincs sok (365 ezer), de eddig motorikusan még bajom nem volt vele.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:17


kempelen írta: Majd ha fordítva lenne és ugyanilyen faszán megbízhatóak lennének a kerepelő 18i-k majd talán akkor....



mit értesz a kerepelő 18i-n?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:08


BarG írta: Az új 184 lovas 2d-kről a szerelőm döbbenten mesélte, hogy már a harmadik főtengelycserét csinálja, 2-3 éves, alig 100-et futott gépeken!!! Mert a kedves bmw a láncvezérlést adó lánckereket egy anyagból csinálta a főtengellyel, a lánckerék meg gyenge, sérül, és cserélni kell a főtengelyt is! Az új 3d-ről meg azt mondta, hogy szakad a lánc, mert egy mountainbike-on komolyabb lánc van, mint azon.
Tetszik?


Az egyik ismerősőm 18i-jére is azt hitte hogy varázslatos 90e kilométerrel vette, mert a benzinest soha nem hajtják és csak a nyugdíjas orvos házaspárok veszik. Aztán véletlenül kiderült a futásteljesítménynél, hogy a bmw-nél kétszer annyit regisztráltak kilométerben nála, mint nálam és nem tudja elképzelni miért szivárog a szelepfedélnél az olaj és miért van a tűzfalnál olajjal televerve az aluszigetelés....

Jajj és az egyik kollegám büszkén mutatta a 116i-jét, mert varázslatos a 80 ezer kilométer a 2006-os autójában, hiszen a hollandok csak a tulipánok mellé állítják ki a benzineseket. Akkor érte kicsi döbbenet mikor már odakint is megvolt a 180 ezret az autóban...

Egyáltalán nem állítom hogy szuper a 320d vagy akármelyik d is, de mekkora már a gyártási arány a benzineshez képest? 20/80 vagy 30/70 százalék??? Majd ha fordítva lenne és ugyanilyen faszán megbízhatóak lennének a kerepelő 18i-k majd talán akkor....

Jons-nak igaza van, mert kinyitottam a számat, nincs bajom vele. Kussolhatnék is, de akkor meg azt hinnék ordenárét szoptam az autómmal. Barg már szívott az övével így csendben kéne maradnia, de mégsem. Ennek a dízel-benzines vitának se füle, se farka egyébként de bármikor felpörgeti a fórumot az biztos.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 20. péntek, 19:12

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:01


Az új 184 lovas 2d-kről a szerelőm döbbenten mesélte, hogy már a harmadik főtengelycserét csinálja, 2-3 éves, alig 100-et futott gépeken!!! Mert a kedves bmw a láncvezérlést adó lánckereket egy anyagból csinálta a főtengellyel, a lánckerék meg gyenge, sérül, és cserélni kell a főtengelyt is! Az új 3d-ről meg azt mondta, hogy szakad a lánc, mert egy mountainbike-on komolyabb lánc van, mint azon.
Tetszik?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:00


jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.



Van valami abban amit mondasz. Itt is vagyok egyből, pedig inkább hallgatnom kellene annak ellenére hogy semmi bajom az autóval. Nem kell minden baromságra válaszolni....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. április 20. péntek, 19:14

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 18:27


Sycora írta:
jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....


megjött az első Diesel-es!!! tuti jo a gépem 2 éve van nálam igényel törödést de melyik BMW nem???

státusz Sycora

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 18:21


jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 18:21


Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 18:12


hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 17:51


Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


Szia! Ha olvasod, olvastad a fórumot ezzel kapcsolatban, akkor Magad is láthatod a helyzetet. Nagyon megbízható motorok (talán azért is van ez a rengeteg írás velük kapcsolatban), ami általában annak tudható be, hogy jelentős Km visszatekerést alkalmaztak eladás előtt és ezért az óra szerinti 150K Km-es autóban lehet, vagy 500 K Km, szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.